• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بانک‌های خصوصی منابع را به کارآفرینان اختصاص دهند

  • کد خبر : 27255
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
بانک‌های خصوصی منابع را به کارآفرینان اختصاص دهند
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به شعار جهش تولید تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است بانک‌های خصوصی که از منابع و سرمایه‌های مردم استان استفاده می‌کنند این منابع را برای تحقق این شعار راهبردی، به فعالان و کارآفرینان پرداخت کنند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، ارسلان زارع امروز در دیدار با دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با ارائه گزارش از وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری در گیلان اظهار کرد: ازآنجایی‌که بانک‌های خصوصی در استان، از منابع و سرمایه‌های مردم استان استفاده می‌کنند؛ لازم است حداقل ۵۰ درصد منابع جمع‌آوری‌ شده خود را در راستای تولید و اشتغال اختصاص دهند. 

وی با اشاره به شعار جهش تولید تعیین‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است بانک‌های خصوصی این منابع را برای تحقق این شعار راهبردی، به فعالان و کارآفرینان پرداخت کنند تا کسب ‌وکارها به‌خوبی و در راستای ایجاد اشتغال جهت‌دهی شود.

لزوم توجه به زیرساخت‌های لازم به‌منظور رونق بخشیدن به حمل‌ونقل ترکیبی و ایجاد هاب باربری در ایستگاه راه‌آهن رشت با استفاده از اختیارات بند ۱ ماده ۱۸ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از دیگر مواردی بود که استاندار گیلان در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی بر آن تأکید کرد.

زارع همچنین در دیدار با دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در ارتباط با مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان ارائه داد.

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی ملی در حال اجرا در گیلان از دیگر مواردی بود که در دیدار امروز استاندار گیلان با رئیس دفتر رئیس‌جمهوری موردبررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص سیاست‌های کلی مرتبط با توسعه استان در جریان دیدار دکتر زارع با دکتر واعظی بحث و تبادل‌نظر شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27255

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.