• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

با بازگشایی محور جنوب سیر قطارهای باری در این مسیر آغاز شد 

  • کد خبر : 16477
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
با بازگشایی محور جنوب سیر قطارهای باری در این مسیر آغاز شد 

0 (0) مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا :  با بازگشایی محور جنوب سیر قطارهای باری در این مسیر آغاز شد  مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان راه آهن مسیر جنوب ساعاتی پیش بازگشایی و سیر قطارهای باری در این محور از سر گرفته شد. به گزارش […]

0
(0)

مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا : 

با بازگشایی محور جنوب سیر قطارهای باری در این مسیر آغاز شد 

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان راه آهن مسیر جنوب ساعاتی پیش بازگشایی و سیر قطارهای باری در این محور از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، « سعید رسولی» افزود: جاری شدن سیل، رانش زمین و آبشستگی زیر خطوط ریلی در چند نقطه از محور جنوب، باعث مسدود شدن این مسیر شده بود که خوشبختانه با تلاش بی وقفه همکاران این مسیر بازگشایی شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به علت مسدود شدن محور جنوب در استان های لرستان و خوزستان تردد قطارها در این محور متوقف شده بود و این باعث انباشت واگن های باری در این مسیر شد که هم اکنون تردد قطارهای باری در این محور آغاز شده است.

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: پس از عبور قطارهای باری موجود در محور، با اعلام فروش بلیط سیر قطارهای مسافری نیز در این مسیر از سر گرفته خواهد شد.

رسولی ضمن تقدیر از زحمات تلاشهای پرسنل شریف و زحمتکش راه آهن اشاره کرد ؛ همکاران راه آهن با تلاش بی شائبه در کمترین زمان ممکن و در شرایط بسیار سخت توانستند نسبت به ترمیم و مقاوم سازی خط آهن در نقاط آسیب دیده اقدام نمایند.

پایان خبر

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.