• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

با کمک گوگل، اینترنت وای‌فای رایگان به ایستگاه‌های قطار در هند می‌آید

  • کد خبر : 6052
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
با کمک گوگل، اینترنت وای‌فای رایگان به ایستگاه‌های قطار در هند می‌آید

0 (0) اینترنت وای‌فای رایگان به ایستگاه‌های قطار در هند می‌آید گوگل اعلام کرده که می‌خواهد در بیش از ۴۰۰ ایستگاه قطار راه‌آهن در هند به راه‌اندازی شبکه اینترنت بی‌سیم وای‌فای اقدام کند. سزار سنگوپتا – معاون ارشد رئیس گوگل و مدیر تیم کاربران چند میلیونی گوگل – در مصاحبه‌ای با گزارشگران و خبرنگاران رسانه‌های […]

0
(0)

اینترنت وای‌فای رایگان به ایستگاه‌های قطار در هند می‌آید

گوگل اعلام کرده که می‌خواهد در بیش از ۴۰۰ ایستگاه قطار راه‌آهن در هند به راه‌اندازی شبکه اینترنت بی‌سیم وای‌فای اقدام کند.

گوگل 2.4 میلیارد دلار جریمه شد

سزار سنگوپتا – معاون ارشد رئیس گوگل و مدیر تیم کاربران چند میلیونی گوگل – در مصاحبه‌ای با گزارشگران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف اعلام کرد که گوگل به منظور گسترش و توسعه دسترسی کاربران و شهروندان هندی به اینترنت همگانی و رایگان، قصد دارد در بیش از ۴۰۰ ایستگاه قطار برون شهری و خطوط راه آهن به برقراری شبکه اینترنت وایرلس و بی‌سیم وای‌فای اقدام کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون ارشد رئیس گوگل در ادامه سخنان خود می‌گوید: این پروژه که از سال ۲۰۱۵، یعنی سه سال پیش، کلید خورده و آغاز شده است تاکنون توانسته برخی از ایستگاه‌های قطار و راه‌آهن را که در میان شهروندان و مسافران هندی از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار است، به اینترنت همگانی و رایگان وای فای مجهز سازد.

او علت این پروژه مشترک گوگل با سازمان‌های مربوطه در هند را اینچنین تشریح کرد: دسترسی مردم جهان به اینترنت می‌تواند گام بزرگی برای اطلاع‌رسانی و سهولت در ارتباطات مردم و دولت باشد چراکه آن‌ها بدون هزینه خاصی قادر خواهند بود به کار و فعالیت‌های موردنظر خود بپردازند.

گوگل در این همکاری با سازمان راه‌آهن هند و همچنین شرکت ریلتل (RailTel) قصد دارد زیرساخت‌های لازم برای برقراری و راه‌اندازی اینترنت همگانی و رایگان وای‌فای را فراهم آورده و بستری مناسب برای بهره‌مندی عموم کاربران از خدمات آنلاین و اینترنتی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.