• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بخش مهمی از مجوزهای بندر خشک اندیمشک صادر شد

  • کد خبر : 7044
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
بخش مهمی از مجوزهای بندر خشک اندیمشک صادر شد

0 (0) ریل نیوز : پیمان جهانگیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اندیمشک و بهره‌برداری از قطار ریل‌ باس اندیمشک – درود عنوان کرد: نقش مهم راه‌آهن جمهوری اسلامی در توسعه پایدار بر کسی پوشیده نبوده و راه‌آهن با کیفی‌سازی خدمات گامی بلند برای توسعه برداشته است. وی افزود: راه‌آهن در توسعه […]

0
(0)

ریل نیوز : پیمان جهانگیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن اندیمشک و بهره‌برداری از قطار ریل‌ باس اندیمشک – درود عنوان کرد: نقش مهم راه‌آهن جمهوری اسلامی در توسعه پایدار بر کسی پوشیده نبوده و راه‌آهن با کیفی‌سازی خدمات گامی بلند برای توسعه برداشته است.

وی افزود: راه‌آهن در توسعه خدمات رفاهی و نیز توسعه همه‌جانبه، رونق اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی و نیز کالا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده نقش مهم را خود را برای توسعه شهرستان با توان بیشتری ادامه خواهد داد.

فرماندار اندیمشک گفت: بخش مهمی از مجوزها در ارتباط با بندر خشک در اندیمشک صادر و پس از احداث آن گامی مهم برای توسعه و صادرات محصولات و کالا با توجه به دسترسی به مرزهای بین‌المللی برداشته خواهد شد.

وی، ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل بار و مسافران را یک دستاورد بزرگ نامید و تصریح کرد: با افتتاح قطار ریل باس اندیمشک – درود و ارتقای خدمات در این محور، شاهد رضایتمندی شهروندان و مسافران خواهیم بود.

جهانگیری افزود: با مطالعه و نیازسنجی باید شرایط مناسب برای ارائه خدمات را فراهم و از ظرفیت‌های موجود در جهت رضایتمندی شهروندان استفاده کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.