• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بررسی اجرای طرح قطار شهری ( تراموا) در رشت

  • کد خبر : 22657
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
بررسی اجرای طرح قطار شهری ( تراموا) در رشت
نشست بررسی طرح قطار شهری ( تراموا) رشت با حضور معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد .
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ ارسلان زارع امروز در این نشست حمل و نقل شهری را یکی از مهمترین مولفه های توسعه اعلام کرد و افزود : امروزه با توجه به تحولات روزافزون جامعه و ضرورت بهره مندی از برنامه های کارآمد متناسب با مقتضیات روز، تکمیل حمل و نقل شهری اهمیت بیشتری می یابد.
وی به روند افزایش ترافیک شهرها به خصوص در رشت اشاره  کرد وگفت : لازم است درباره توسعه حمل و نقل شهری، متناسب با هر محیط جغرافیایی تصمیم‌گیری شود و به طور جدی در برنامه ریزی ها قرار گیرد.
 تراموا یکی از سامانه های حمل و نقل رایج فعلی برای حل مشکل ترافیک شهرهاست که مشکل زمین داشته و همچنین توان مالی و امکان شرایط فنی مترو نیز به آسانی برای آنان وجود ندارد.
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز با بیان اینکه هزینه اجرای تراموا نسبت به مترو یک سوم است، گفت : استفاده مردم از تراموا نیازمند فرهنگ‌ سازی و تبیین افکار عمومی است و در این مسیر وزارت کشور آمادگی حمایت‌های لازم را دارد. 
حسین رجب صلاحی با قدردانی از اهتمام ویژه مجموعه مدیریتی گیلان در حوزه پسماند به ویژه موضوع سایت سراوان افزود : امسال ۱۳۰ میلیارد تومان به بخش پسماند استان گیلان اختصاص یافته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.