• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
5

برقراری سفرهای “ریلی” و “هوایی” کرمانشاه از هفته آینده

  • کد خبر : 25791
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
برقراری سفرهای “ریلی” و “هوایی” کرمانشاه از هفته آینده
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از بازگشت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به وضعیت اولیه از شنبه هفته آینده(30 فروردین) خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد سالاری با اشاره به محدودیت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان در پی شیوع کرونا گفت: این محدودیت ها همچنان تا ۲۹ فروردین برقرار خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر سفرهای ریلی استان به طور کلی قطع شده و پروازهای هوایی نیز فقط به مقصد تهران و بصورت محدود انجام می‌شود.

سالاری تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان نیز هم اکنون با ۳۰ درصد ظرفیت فعال است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا گفت: بر اساس مصوبات این جلسه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از شنبه (۳۰ اردیبهشت) به وضعیت اولیه برمی‌گردد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه سفرهای ریلی و هوایی استان نیز از شنبه هفته آینده برقرار است و ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز می‌تواند مانند گذشته فعالیت کند، اما همه اینها مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

سالاری تصریح کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند مسافران باید در وسایل حمل و نقل عمومی با فاصله نشسته و حتما موارد مربوط به داشتن ماسک و دستکش رعایت شود.

وی افزود: از طرفی مسئولان ناوگان حمل و نقل عمومی موظفند نسبت به ضدعفونی مکرر وسایل حمل و نقل عمومی نظارت مستمر داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برداشته شدن محدودیت تردد خودروهای شخصی در مسیر های درون استانی از فردا (۲۵ اردیبهشت) گفت: در مسیرهای بین استانی نیز محدودیت ها از شنبه هفته آینده (۳۰ اردیبهشت) برداشته خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25791

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.