• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برنامه‌های راه‌آهن در هفته بسیج

  • کد خبر : 11830
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
برنامه‌های راه‌آهن در هفته بسیج

0 (0) برنامه‌های راه‌آهن در هفته بسیج مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج با تأکید بر حفظ روحیه بسیجی، برنامه‌های مختلف این مرکز در هفته بسیج را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ داود عباس زاده با تأکید بر اینکه انسجام و همراهی همکاران در […]

0
(0)

برنامه‌های راه‌آهن در هفته بسیج

مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج با تأکید بر حفظ روحیه بسیجی، برنامه‌های مختلف این مرکز در هفته بسیج را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ داود عباس زاده با تأکید بر اینکه انسجام و همراهی همکاران در راه‌آهن موجب افزایش بهره‌وری خواهد شد، افزود: اعتقاد داریم که برگزاری هر برنامه‌ای باید موجب افزایش تعلق سازمانی، همگرایی، صمیمیت و بهره‌وری در راه‌آهن شود.
وی با بیان اینکه بسیج برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، امنیتی و دفاعی در این هفته در دستور کار دارد، اضافه کرد: برنامه‌های هفته بسیج ۲۹ آبان با برگزاری همایش پیاده‌روی از ساختمان مرکزی راه‌آهن انجام خواهد شد که در پایان این برنامه ضمن انتقال پیام بسیج به همکاران، با برگزاری مسابقه‌ای فرهنگی میان شرکت‌کنندگان، جوایز ارزنده‌ای به آنها ارائه خواهد شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج با بیان اینکه ۳۰ آبان ماه، نشست کاربردی و صمیمانه فرماندهان بسیج ادارات ستادی و ناحیه تهران با حضور نورالله بیرانوند معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل‌ونقل، برگزار می‌شود، گفت: این قبیل نشست‌ها پیش تر با سعید رسولی عضو هیئت مدیره و حسین عاشوری قائم‌مقام راه‌آهن نیز برگزار شده است.
وی افزود: در این نشست‌ها تفکرات و سیاست‌های کلان راه‌آهن و مطالبات از سوی مدیران اعلام می‌شود و نیروی‌های بسیج راه‌آهن در هر واحد و قسمتی نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند و گفتمان دوطرفه‌ای ایجاد می‌شود که راهبردی و کارگشاست.
مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران از برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه یکم آذر خبر داد و گفت: همچنین در دوم آذرماه، اعضای بسیج به شکل نمادین و دسته‌جمعی در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه شنبه سوم آذرماه همزمان با شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، ایستگاه صلواتی در محوطه ایستگاه راه‌آهن برپا خواهد شد، افزود: در روز یکشنبه چهارم آذرماه که تعطیل رسمی است در فرهنگسرای بهمن برنامه‌ای خانوادگی برای همکاران برگزار می‌شود که البته این امر منوط به هماهنگی‌های مربوطه است.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج با یادآوری اینکه سوم آذرماه، افتتاحیه اجلاس وحدت اسلامی با حضور میهمانان خارجی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار می‌شود، یادآور شد: در حاشیه این کنفرانس نیز کمیسیونی درباره مشی پیامبر اکرم (ص) و افشای تفکرات جعلی تکفیری و وهابی با حضور برخی از مسئولین و تعدادی از بسیجیان راه آهن برگزار می‌شود.
عباس زاده از برگزاری همایش گرامیداشت هفته بسیج با حضور نیروی های بسیج ادارات مختلف در روز دوشنبه ۵ آذر ماه خبر داد و اضافه کرد: این همایش در سالن بین الملل راه آهن با حضور برخی از مسئولان برگزار می‌شود.
وی گفت: در روز سه شنبه ۶ آذرماه در معیت مدیران با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و به رسم قدرشناسی هدایایی به آنها اهدا خواهد شد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن افزود: چهارشنبه ۷ آذرماه یادواره شهدای شمالشرق ۱ به میزبانی آن اداره کل برگزار می‌شود و در این مراسم از کتاب گردآوری شده مجموعه خاطرات ایثارگران شمالشرق ۱ با عنوان «روی ریل عاشقی» رونمایی خواهد شد.
عباس زاده با تاکید بر اینکه در هفته بسیج از بسیجیان فعال راه آهن تقدیر خواهد شد، گفت: همچنین در این ایام فضا سازی محیطی با محوریت میلاد رسول اکرم (ص) و هفته بسیج انجام می‌شود.
وی از برگزاری چند رشته مسابقه ورزشی طی هفته بسیج درساختمان مرکزی راه آهن خبر داد و افزود: در این هفته جلسات مستقلی در ادارات مختلف با حضور مسئولین برگزار می‌شود تا تأثیر تفکر بسیجی در تعالی سازمانی، پیشرفت امور و هماهنگ کردن مأموریت‌های بسیج با سیاست‌های کلان راه آهن را بررسی کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا همه ذائقه‌ها، توانمندی و علاقمندی ها را پوشش و زمینه‌ای برای به فعل درآوردن استعداد نیروهای سازمان ایجاد کنیم، افزود: این جلسات جایگاه بسیار خوبی برای مشارکت و نظردهی همکاران در تصمیم گیری‌ها است و موجب می‌شود که هر آنچه که باعث پیشرفت راه آهن و در نتیجه نظام می‌شود، بکار گرفته شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.