• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برنامه ریزی برای ارسال روزانه ۱۰۰ واگن کالای اساسی از بندر امام به سراسر کشور

  • کد خبر : 20400
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
برنامه ریزی برای ارسال روزانه ۱۰۰ واگن کالای اساسی از بندر امام به سراسر کشور
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی برای ارسال روزانه ۱۰۰ واگن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان به سراسر کشور در جریان است.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز سعید رسولی در نشست هم اندیشی بررسی راه کارهای افزایش حمل و نقل ریلی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی به سراسر کشور که با حضور مسئولین استان خوزستان و صاحبان شرکت های حمل و نقل ریلی در اهواز برگزار شد گفت:باتوجه به ظرفیت مناسب ریلی راه آهن جنوب، تلاش می کنیم روزانه بیش از ۱۰۰ واگن کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقاصد مختلف کشور بارگیری و حمل شود.

وی با اشاره به اینکه حذف بروکراسی اداری، فراهم اوردن سازوکارهای لازم برای افزایش قطارهای باری، دسترسی انبارها به ریل و در نهایت کوتاه شدن زمان ترخیص کالا تا رسیدن به مقصد مواردی هستند که در اولویت پیگیری شرکت راه آهن قرار دارند افزود:تسریع در حمل و نقل ریلی یکی از اولویت های این شرکت است خصوصا که باید برای بنادر مهمی چون بندر امام خمینی(ره) و سایر بنادر مهم استان خوزستان برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه بر افزایش همکاری گمرک و راه آهن به منظور ترخیص کالا و بعد از آن جابه جایی سریع کالا ازطریق راه اهن تاکید شد.

گفتنی است سعید رسولی امروز پیش از این جلسه در سفر خود به استان خوزستان از ایستگاه راه آهن اهواز بازدید کرده و از نزدیک در جریان اقدامات و عملکرد اداره کل راه آهن ناحیه جنوب قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20400

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.