• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بروجرد شهر پروژه‌های نیمه‌تمام است/پروژه راه‌آهن ردیف اعتباری گرفت

  • کد خبر : 27001
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
بروجرد شهر پروژه‌های نیمه‌تمام است/پروژه راه‌آهن ردیف اعتباری گرفت
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید با تامین اعتبار در بازه زمانی مناسب تکمیل شوند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، عباس گودرزی امشب در آیین افتتاح پل شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار کرد: این پروژه که در سال‌های گذشته نیمه تمام و در حال تبدیل به اثر تاریخی بود، به همت مسوولان استانی و شهرستانی و با تامین اعتبار تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه بروجرد شهر پروژه‌های نیمه تمام است، عنوان کرد: تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با اشاره به نقش نظارتی نمایندگان بیان کرد: در صورتیکه پس از کلنگ‌زنی پروژه‌ها پیگیری به منظور تامین اعتبار و اجرای آن‌ها صورت نگیرد، کارها به ثمر خواهد نشست.

گودرزی با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرا در بروجرد افزود: علاوه بر  پروژه توسعه بیمارستان کوثر، فاز نخست کارخانه خوراک کودک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و در آینده به عنوان بزرگترین مرکز تولید شیر خشک در کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه خانه امید ادامه داد: با توجه به رفع معارض ورزشگاه ولایت امید است این پروژه در پایان سال کاری دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه‌آهن بروجرد که پیش از این تنها روی کاغذ مانده و ردیف اعتبار ملی و مصوبه کمیسیون تخصصی سازمان برنامه و بودجه را نداشت، با تلاش‌های صورت گرفته اینک راه‌آهن دورود- بروجرد-ملایر و ردیف اعتباری دارد.

گودرزی با اشاره به اجرای مراحل اخذ مجوز احداث بیمارستان امام رضا (ع) گفت: با تعامل، همراهی و پیگیری مستمر مسوولان کارها به ثمر نشسته و پروژه‌ها در زمانی به‌هنگام و معقول تکمیل خواهند شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27001

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.