• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

برگزاری آیین افتتاح مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور

  • کد خبر : 30462
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
برگزاری آیین افتتاح مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور
آیین رونمایی از مرکز پایش و مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، فرمانده پلیس پیشگیری ناجا، فرمانده پلیس راه آهن کشور و جمعی از مدیران راه آهن و مقامات ناجا، صبح امروز در پلیس راه آهن کشور برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی امروز نقطه امید است و آن چه همیشه باعث دلگرمی مردم است، پلیس مسلح به اخلاق، باور و قانون مداری است.
سعید رسولی یاد آور شد: امروزه آسودگی و امنیت موجود در کشور را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم چرا که در فضای حساس کنونی که اکثر کشورهای همسایه نا امن هستند؛ وجود این میزان امنیت، خیر و برکتی است که منشا آن از رهنمودها و حمایت‌های مقام معظم رهبری است.
معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است که نیروی انتظامی علاوه بر حفظ امنیت عمومی به‌عنوان یکی از مراکز اجتماعی در راه‌آهن است که ارتباط نزدیکی با مردم دارد.
رسولی گفت: از طرف خانواده بزرگ راه آهن از زحمات همکارانم در پلیس راه آهن کشور تشکر می کنم و معتقدم باید زمینه اشراف پلیس راه آهن را تا جای ممکن فراهم کنیم تا بتوانند به وظیفه خود هر چه بیشتر عمل کنند.
وی گفت: ایران کشوری است که چهل سال در مقابل تهدید و تحریم مقابله کرده و حمل و نقل یکی از اجزای تاثیر گذار در اقتصاد کشور است. حمل و نقل ریلی در این بین جایگاه خاصی دارد و ما برای خودکفایی و حمایت از تولید داخل و صنعت ریلی اقدامات زیادی انجام دادیم.
رسولی ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیرا گفته اند که نهضت قطع سازی در کشور راه افتاده است و باید از این فرصت استفاده کنیم.
وی گفت: اگر از امکانات موجود به خوبی استفاده کنیم علاوه بر این که می توانیم از این دوران عبور کنیم برای آیندگان نیز می توانیم امید و نشاط ایجاد کنیم.
در ادامه این مراسم فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: امروزه آسودگی و امنیت موجود در کشور را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.
سردار ملکی در خصوص مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور گفت: برای اشراف بر راه آهن باید امکانات خود را بروز رسانی کنیم. بایستی روش و شیوه ها را بر اساس الزامات موجود پیش ببریم در نتیجه در بازدید قبل مدیر عامل راه آهن به این جمع بندی رسیدیم که امکانات موجود جواب گوی ماموریت ها نیست، در نتیجه مرکز جدید در کشف جرائم و کنترل و نظارت بسیار موثر خواهد بود.
فرمانده پلیس راه آهن افزود: تا راه اندازی مرکز مانیتورینگ جدید، همکاران عزیزم به صورت جهادی خلاهای احتمالی را پوشش دادند. اما از امروز این مرکز اشراف اطلاعات و امنیتی، پایش و کنترل ۲۲۵ دوربین به صورت هم زمان و افزایش پیشگیری موجب  کنترل و اشراف بیشتر ما در شبکه خواهد بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30462

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.