• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن با هیئت مدیره و معاونین

  • کد خبر : 32739
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
برگزاری اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن با هیئت مدیره و معاونین
اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید میعاد صالحی، با اعضای هیات مدیره و معاونین راه آهن ج.ا.ا روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه در ساختمان مرکزی شهدای راه‌آهن برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه که در اولین روز حضور مدیرعامل جدید به مدت شش ساعت برگزار شد، دکتر سید میعاد صالحی پس از تشکر از اعتماد وزیر محترم راه و شهرسازی جناب آقای مهندس قاسمی و اعضای محترم هیات دولت، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌هایی که در دوره دکتر رسولی، مدیرعامل سابق شرکت راه‌آهن انجام شده است بیان داشت: ظرفیت‌های ایجاد شده حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیران ارزشمند و پرتلاش راه‌آهن در طول مدت عمر این صنعت باقدمت بالا و ریشه‌دار است و در صدد هستیم باهمتی مضاعف، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی است که باید آن را پاس داشت تاکید کرد: با همدلی و همراهی تمام ذی‌نفعان و بازیگران صنعت ریلی و خانواده بزرگ راه آهن اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی، می‌توان به اهداف بلند مدت و توسعه حمل و نقل ریلی دست یافت.
مدیرعامل جدید راه آهن با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن، تلاش مضاعف همه معاونتها و بخشها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاههای اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد.
ایشان ادامه داد: بایستی چالش ها و ماموریت ها را از زوایای متعدد بررسی کرد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای حصول نتیجه مطلوب انتخاب کنیم.
دکتر صالحی همچنین گفت : نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

همچنین در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32739

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.