• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

برگزاری جلسه مدیریت و پایش چرخه حمل و نقل ریلی فولاد خوزستان در اداره کل راه آهن جنوب

  • کد خبر : 30263
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
برگزاری جلسه مدیریت و پایش چرخه حمل و نقل ریلی فولاد خوزستان در اداره کل راه آهن جنوب
برگزاری جلسه مدیریت و پایش چرخه حمل و نقل ریلی فولاد خوزستان در اداره کل راه آهن جنوب به منظور بررسي و برنامه ريزي حمل بار جلسه هم انديشي و برنامه ريزي جذب بار و رفع مشكلات حمل بار ريلي موجود در راه آهن جنوب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب، این جلسه در راستای انتقال بار از جاده به ریل و افزایش سطح بهره وری شبکه ریلی، طرح گلوگاه ها، مسائل موجود و ارائه پیشنهادات عملیاتی مورد نظر از سوی شرکت های صاحب بار و مالکان واگن در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد. در این جلسه صاحبان بار و مالکان واگن ها با بیان مشكلات موجود و گلوگاه ها، طولاني بودن زمان بارگیری، مشکلات ایستگاه میاندشت و کاهش بار شرکت صنایع فولاد به علت توقف صادرات مورد بحث و بررسي قرار گرفت. گفتنی است، این جلسه با حضور صادق تخمه چیان مدیرکل بازرگانی داخلی، عابدین هادی نژاد مدیرکل سیر و حرکت ، محمد سیاوشی مدیر کل دفتر مهندسی حمل و نقل و مدیران صنایع فولاد خوزستان و شرکت های فولاد لجستیک، ریل پرداز سیر راه آهن حمل و نقل ریلی برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب، این جلسه در راستای انتقال بار از جاده به ریل و افزایش سطح بهره وری شبکه ریلی، طرح گلوگاه ها، مسائل موجود و ارائه پیشنهادات عملیاتی مورد نظر از سوی شرکت های صاحب بار و مالکان واگن در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه صاحبان بار و مالکان واگن ها با بیان مشکلات موجود و گلوگاه ها، طولانی بودن زمان بارگیری، مشکلات ایستگاه میاندشت و کاهش بار شرکت صنایع فولاد به علت توقف صادرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، این جلسه با حضور صادق تخمه چیان مدیرکل بازرگانی داخلی، عابدین هادی نژاد مدیرکل سیر و حرکت ، محمد سیاوشی مدیر کل دفتر مهندسی حمل و نقل و مدیران صنایع فولاد خوزستان و شرکت های فولاد لجستیک، ریل پرداز سیر راه آهن حمل و نقل ریلی برگزار شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30263

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.