• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری مجموعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی «شهر ایمن» در ایستگاه های منتخب متروی تهران

  • کد خبر : 20787
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
برگزاری مجموعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی «شهر ایمن» در ایستگاه های منتخب متروی تهران
شركت بهره برداري متروي تهران به مناسبت روز آتش نشاني و ايمني مجموعه برنامه هاي «شهر ايمن» را در ايستگاه هاي منتخب برگزار مي كند.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مصادف با هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و با هدف آشنایی بیشتر مسافران در خصوص معرفی عوامل آتش سوزی،‌ کارگاه های آموزشی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می شود.

این برنامه به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با مشارکت و همکاری سازمان آتش نشانی تهران در روزهای ۷ و ۸ مهر ماه ۹۸ و در ایستگاه تئاترشهر برگزار می شود.

در این برنامه اجتماعی، کارشناسان آتش نشانی منطقه هشت تهران با حضور در ایستگاه تئاترشهر ضمن توزیع بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی به سوالات مسافران در این زمینه پاسخ می دهند. همچنین در برنامه‌ای دیگر با عنوان «شهر ایمن» در شش ایستگاه شهرری، تجریش، تهران(صادقیه)، میدان آزادی، میدان ولیعصر(عج) و حسن‌آباد در روزهای ۶ و ۷ مهرماه علاوه بر برپای کارگاه آموزشی، میز اطلاع رسانی با هدف ارتقا بیشتر سطح آگاهی مسافران در مورد پیشگیری از احتمال وقوع آتش سوزی و اطفاء حریق برگزار می‌شود. کارشناسان آتش نشانی در این ایستگاه ها از ساعت ۱۰ الی ۱۴ آماده پاسخگویی به سوالات مسافران می باشند.

مسافران ایستگاه های متروی گلشهر و کرج نیز به ترتیب در روزهای ۹ و ۱۰ مهر ماه و از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در برنامه فرهنگی و اجتماعی «مردان آتش» که با همکاری و مشارکت سازمان آتش نشانی استان البرز برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جزوه های آموزشی می توانند از نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی بازدید نمایند. همچنین کارشناسان مربوطه در این دو ایستگاه نسبت به جذب آتش‌نشان به صورت داوطلب از بین مسافران مترو ثبت نام به عمل می آورند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.