• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری مراسم تودیع و تکریم مدیر کل راه آهن شمال ١

  • کد خبر : 20244
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
برگزاری مراسم تودیع و تکریم مدیر کل راه آهن شمال ١
مراسم تکریم یوسف گرانپاشا و معارفه خدایار طالبی بعنوان مدیر کل جدید راه آهن شمال با حضور معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم تکریم یوسف گران پاشا و معارفه خدایار طالبی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال، امروز با حضور معاون مسافری راه آهن، معاون عمرانی استاندار ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرمانداران ، شورای حمل و نقل استان ، مدیران و مسئولان استان در ساری برگزار شد.

سید حسن موسوی معاون امور مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تقدیر از خدمات مدیرکل قبلی راه‌آهن شمال این ناحیه راه‌آهن را از قدیمی‌ترین نواحی راه‌آهن شمال در ایران قلمداد کرد و گفت: خطوط تاریخی راه‌آهن شمال به گونه‌ای است که قرار است راه‌آهن شمال ثبت جهانی شود.

وی با بیان اینکه مرکز پایانه‌ای و لجستیک ریلی را در راه‌آهن ایجاد می‌کنیم، گفت: اقتصاد، تجارت، صنعت و کشاورزی مناطق از طریق حمل و نقل ریلی تعیین کننده است.

موسوی با اعلام اینکه سیاست‌های برنامه ششم به توسعه حمل و نقل ریلی در کشور تاکید دارد، تصریح کرد: مجلس نیز با تصویب قوانین زمینه توسعه حمل و نقل ریلی را در کشور مهیا کرده است. توسعه حمل و نقل حومه‌ای از برنامه‌ها است و در راستای آن، قطارهای حومه ای راه‌اندازی و ایجاد شده است.

معاون راه‌آهن ایران با اشاره به افزایش سهم حمل بار و مسافر در راه آهن به ۳۰ و ۲۰ درصد، یادآور شد: نوسازی ناوگان باری و مسافری در راه‌آهن ایران در دست اجرایی شدن است.

یوسف گران پاشا مدیرکل سابق راه‌آهن شمال و مدیرکل فعلی خدمات ساختمانی و ایستگاه راه‌آهن ایران نیز در مراسم تودیعش، تسریع در راستای برقی‌سازی مسیر راه‌آهن شمال را تاکید کرد و گفت: بازسازی ایستگاه‌های راه‌آهن شمال از سوی راه‌آهن ایران در دست انجام است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20244

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.