• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری مناقصه انتخاب مشاور خطوط اکسپرس مترو در آینده نزدیک

  • کد خبر : 29335
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
برگزاری مناقصه انتخاب مشاور خطوط اکسپرس مترو در آینده نزدیک
مدیرعامل متروی تهران با اشاره به خطوط اکسپرس تصویب شده در طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، از برگزاری مناقصه انتخاب مشاور طراح این خطوط تا پیش از پایان سال خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا، مناقصه انتخاب مشاور طراح خطوط اکسپرس متروی تهران، پس از تهیه اسناد فنی خاص این خطوط، طی ۳ ماه آینده برگزار می‌شود.

مدیرعامل متروی تهران با اعلام این خبر گفت: نوع ناوگان، تجهیزات و امور ساختمانی خطوط اکسپرس متفاوت از خطوط فعلی متروی تهران است؛ لذا نیاز به تهیه اسناد فنی جدید دارد.

علی امام عنوان کرد: بر اساس طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت در مجموع ۲ خط اکسپرس A و B برای تهران به تصویب رسیده است.

او با اشاره به این نکته که تصویب خطوط اکسپرس با هدف ارتقای خطوط حومه‌ای از طریق اتصال این مسیر ها با خطوط اکسپرس صورت گرفته، گفت: فاصله ایستگاه‌ها در خطوط اکسپرس بیش از ۳ کیلومتر و سرعت قطارها بیشتر از خطوط فعلی است؛ لذا نوع قطارهای در نظر گرفته‌شده برای خطوط اکسپرس باید از نوع خود کشش باشد.

براساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، امام در پایان با بیان آنکه خطوط اکسپرس تنها در ایستگاه‌های تبادلی مسافر گیری دارند، گفت: قطارهای خطوط اکسپرس در ایستگاه‌ها با سرعت مسافر گیری کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.