• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

برگزاری موفق هفتمین کنفرانس جهانی ایستگاههای آینده در ایران یک پیروزی بزرگ برای UIC بود

  • کد خبر : 22180
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
برگزاری موفق هفتمین کنفرانس جهانی ایستگاههای آینده در ایران یک پیروزی بزرگ برای UIC بود
مدیر اجرایی اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن ها گفت: برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده در ایران یک پیروزی بزرگ برای UIC است و شاهد یک ساماندهی بینظیر و یک اقدام موفق بودیم.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز ، «فرانسوا داون» در مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس «ایستگاه‌های آینده» ضمن تشکر از مدیرعامل و دست‌اندرکاران برگزاری این کنفرانس در تهران اظهار داشت: باید از فرصت‌های این چنین برای توسعه روابط و تبادل تجربه و اشتراکات استفاده شود.

مدیراجرایی UIC بیان داشت: در این کنفرانس شیوه تحولات در ایستگاه‌های اینده،‌ مبحث ارزش افزوده و چالش‌ها، کمک به یافتن راه‌ حل‌های جدید، روش‌های طراحی ایستگاه‌های جدید و دیجیتالی شدن ایستگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

داون پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه‌های آینده را اینگونه عنوان کرد که ایستگاه راه آهن فقط یک هاب حمل‌ونقل نیست بلکه محلی برای تعاملات شهروندان است که اگر مورد غفلت قرار گیرد به بحران و معضلی در آینده تبدیل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: ما به دنبال میزبان بعدی هستیم و نکته مورد نظر ما «نوآوری» و پاسخگویی به نیازهای مشتریان با هوشمندانه ترین روش ممکن است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.