• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

برگزاری چهارمین همایش سالانه فرماندهان بسیج و مسئولین ایثارگران

  • کد خبر : 2830
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
برگزاری چهارمین همایش سالانه فرماندهان بسیج و مسئولین ایثارگران

0 (0) ?چهارمین همایش سالانه فرماندهان بسیج و مسئولین ایثارگران ادارات کل مناطق و ستاد راه آهن کشور طی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ به میزبانی اداره کل راه آهن شمالغرب در ایستگاه راه آهن زنجان برگزار گردید. ?در این همایش که مهندس نصرت نظامی معاونت توسعه و مدیریت منابع راه آهن، سردار […]

0
(0)

?چهارمین همایش سالانه فرماندهان بسیج و مسئولین ایثارگران ادارات کل مناطق و ستاد راه آهن کشور طی روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ به میزبانی اداره کل راه آهن شمالغرب در ایستگاه راه آهن زنجان برگزار گردید.
?در این همایش که مهندس نصرت نظامی معاونت توسعه و مدیریت منابع راه آهن، سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، سرهنگ عباس زاده فرمانده محترم مرکز مقاومت بسیج و مشاور مدیر عامل راه آهن در امور ایثارگران، مهندس خدائی مدیر کل راه آهن شمالغرب و جمعی از مدیران کل ادارات و سازمانهای استان زنجان و فرمانده های بسیج و مسئولین ایثارگران ادارات کل مناطق و ستاد راه آهن حضور داشتند.
?مهندس خدائی با عرض خیرمقدم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه خصلتهای سه گانه بسیجیان(بصیرت، اخلاص و اقدام بهنگام و به اندازه) به تشریح وظیفه بسیجیان در ارتباط با عملیاتی سازی فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخته و هوشیاری و آگاهی بسیجیان را در این زمینه خواستار شدند.
?در ادامه سرهنگ عباس زاده با تقدیر و تشکر از تلاشها و زحمات مهندس خدائی و همکاران راه آهن شمالغرب در برگزاری هرچه باشکوهتر این همایش، طی سخنانی دو ماموریت عمده بسیج در دستگاههای دولتی را تلاش در جهت سالم سازی محیط و شتاب بخشی به چرخ های نظام عنوان نمودند. سپس سردار کرمی، انقلاب اسلامی ایران را استمرار بعثت ، غدیر و عاشورا ذکر نمودند که مهمترین ویژگی آن تربیت نیروهای جان بر کف بسیج بود که هیچ واهمه ای از قدرتهای استکباری نداشتند.
?در پایان مهندس نصرت نظامی با اظهار خرسندی از حضور در جمع صمیمی بسیجیان، این عزیزان را افسران فرهنگی سازمان دانسته و با تشریح وضعیت فعلی راه آهن در حوزه های مختلف و همچنین برنامه های آتی سازمان، بر نقش سازنده ی افسران فرهنگی در پیاده سازی طرح تحول راه آهن تاکید نمودند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.