• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بزودی توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه شروع شود.

  • کد خبر : 11718
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
بزودی توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه شروع شود.

0 (0) در بازدید میدانی مدیرکل خط وسازه های فنی از اداره کل راه آهن قم ، مقررشد؛ بزودی توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه شروع شود. اعتماد در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ایستگاه ساقه یکی  ازخاص ترین ایستگاههای  راه آهن و دارای ۵ بلاک است ولی با سه خط بودن آن قبول و اعزام قطارها […]

0
(0)

در بازدید میدانی مدیرکل خط وسازه های فنی از اداره کل راه آهن قم ، مقررشد؛

بزودی توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه شروع شود.

اعتماد در حاشیه این بازدید عنوان کرد: ایستگاه ساقه یکی  ازخاص ترین ایستگاههای  راه آهن و دارای ۵ بلاک است ولی با سه خط بودن آن قبول و اعزام قطارها بامشکلات زیاد انجام می شود و هیچگونه قدرت مانوری ندارد و ایمنی ضعیفی داشته و دارای سیستم علائم بسیار قدیمی و با قابلیت های بسیاراندک است.

وی ادامه داد: این ایستگاه در امتداد محور جنوب قرار داشته و از سمت دیگر به ایستگاه های محمدیه ، گارمانوری بزرگ ، قم و خط فرعی سیلو متصل است .

اعتماد افزود: با توسعه  فاز یک ایستگاه ساقه که در کمیته فنی ایستگاههای راه آهن مصوب شده ، سیستم علائم الکتریکی این ایستگاه مهم نیز ارتقاء خواهدیافت.

مهندس موسوی مدیرکل خط وسازه های فنی بهمراه معاون و مشاورین خود در ایستگاه ساقه حضوریافت و بازدید میدانی بعمل آوردو بربسیج امکانات وتجهیزات برای اجرای این پروژه مهم تاکیدکرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.