• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بسیج راه آهن وظیفه امانتداری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را برعهده دارد

  • کد خبر : 17174
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
بسیج راه آهن وظیفه امانتداری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را برعهده دارد

0 (0) فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن: بسیج راه آهن وظیفه امانتداری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را برعهده دارد فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن با بیان اینکه حدود ۱۹ سال است که بسیج راه آهن ماموریت امانت داری زائران حرم حضرت امام (ره ) را بر عهده دارد، گفت: امسال نیز همانند سال‌های […]

0
(0)

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن:
بسیج راه آهن وظیفه امانتداری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را برعهده دارد


فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن با بیان اینکه حدود ۱۹ سال است که بسیج راه آهن ماموریت امانت داری زائران حرم حضرت امام (ره ) را بر عهده دارد، گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، بسیج راه آهن امانتدار مراسم سی اُمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سرهنگ پاسدار داوود عباس زاده افزود: در مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره ) بیش از ۸۰۰ نفر از نیروهای متعهد و سخت‌کوش راه آهن حضوری فعال دارند که ۱۰۰ نفر از آنها اقدامات ستادی و مابقی در صف برای دریافت امانات زائران حرم مطهر فعالیت خواهند کرد.
وی یادآور شد: در ۳ سال گذشته مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان تلاقی داشته است و مراجعه بیشتر مردم و گرمای هوا، مسئولیت امانت داری را سخت و دوچندان می کند از این رو نیاز است تا بسیجیان راه‌آهن با عشق، علاقه و دل دادگی فعالیت کنند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن با بیان اینکه از یک ماه گذشته جلسات متعددی برای انجام این وظیفه با نهادها و سازمان های مربوطه برگزار شده است، گفت: از فردا نیروهای ما حضور خود را آغاز می کنند و از دوشنبه شب نیروهای راه آهن درقرارگاه امام علی (ع) راه آهن مستقر و سپس روز چهاردهم خرداد به محل ماموریت اعزام می شوند.
مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن یادآورشد: حدود ۸۰ اتوبوس در اطراف حرم مطهر مستقر خواهند شد و در هر اتوبوس ۶ تا ۸ نفر از نیروهای بسیج راه‌آهن برای گرفتن امانات مردم اقدام خواهند کرد تا مردم به سهولت بتوانند در مراسم عزاداری سالگرد ارتحال امام شرکت و بعد از اتمام مراسم، امانت های باقی مانده به ستاد گمشدگان حرم امام (ره) تحویل داده می شود.
وی با اشاره به اینکه در این ایام بسیاری از مدیران راه آهن، نیروهای بسیج را در خدمت رسانی به مردم همراهی می کنند، اظهارداشت: این برنامه اعتقادی است و بخش های مختلف راه آهن از جمله بخش های تدارکاتی، مالی و روابط عمومی در کنار نیروهای بسیج مشغول خدمت رسانی خواهند بود.
فرمانده بسیج راه آهن با بیان اینکه برگزاری شایسته مراسم ارتحال امام (ره ) نشانگر بالندگی نظام است، تاکید کرد: همه ما تلاش خواهیم کرد که سی امین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با شکوه برگزار شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.