• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

بلیت قطار‌های رجا برای محرم و صفر عرضه می شود

  • کد خبر : 29049
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۱۰
بلیت قطار‌های رجا برای محرم و صفر عرضه می شود
بلیت قطار‌های مسافری رجا برای بازه زمانی اول شهریور لغایت ۳۰ مهر ماه ۹۹ مصادف با ایام محرم و صفر از روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه عرضه می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از بولتن نیوز، طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا، عرضه بلیت قطار‌های مسافری رجا برای بازه زمانی اول شهریور لغایت ۳۰ مهر ماه ۹۹ مصادف با ایام محرم و صفر، از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه آغاز می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه به صورت همزمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها، ۱۵۳۹ و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می‌شود.

رضا عصاری گفت: هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص سفر با قطار‌ها رجا در شرایط کرونایی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطار‌ها و … آغاز و اجرایی کرده است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا ضمن اطمینان خاطر به هموطنانی که نیاز به سفر با قطار‌های رجا را دارند در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی این شرکت، از آنان درخواست کرد: با زدن ماسک و رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مسؤولان وزارت بهداشت و همکاران ما در داخل قطار، هم به سلامت خود و هم سلامت کارکنان قطار که خدمتگزاران آنان هستند، کمک کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29049

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.