• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

بهره برداری از ایستگاه راه‌آهن در دهه فجر

  • کد خبر : 31287
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۳۳
بهره برداری از ایستگاه راه‌آهن در دهه فجر
مدیرکل راه‌آهن غرب کشورگفت:ایستگاه بیرون شهر قطار همدان در ایام دهه فجر امسال به‌طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.
0
(0)

گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،سیدسعید ابراهیم‌نژاد مدیرکل راه‌آهن غرب کشور در این خصوص بیان کرد: طبق توافق انجام شده، منابع مالی به پیمانکار تزریق شده است و در خوش‌بینانه‌ترین حالت با توجه به پیشرفت کار، ایستگاه بیرون شهر قطار همدان طی ایام دهه فجر امسال به‌طور کامل افتتاح خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه درصورت بروز اتفاق خاصی با توجه به شرایط جوی در همدان امکان تغییر زمان افتتاح وجود دارد، افزود: در این صورت تا پایان سال جاری به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه اعتبار درنظر گرفته‌شده به‌منظور تکمیل این طرح اختصاص یافته است، اظهار داشت: طی بازدید وزیر راه و شهرسازی دستور ویژه مبنی بر پرداخت کامل اعتبارمورد نیاز برای این طرح صادر و این مهم انجام شده و کار‌ها به شکل مطلوب درحال پیشرفت است.

این مسئول درخصوص انتقال ساختمان اداره کل راه آهن  نیز یادآور شد: طی طراحی مساحت ساختمان مورد نظر کنونی دو هزار و ۵۰۰ متر در دو طبقه است که در طبقه دوم آن واحد‌های اداری راه‌آهن مستقر خواهند شد.

مدیرکل راه‌آهن غرب کشور ابراز داشت: به دنبال این هستیم که در شهر نیز یک ساختمان از مجموعه استان تهیه کنیم و یک تیم مدیریتی راه‌آهن هم در ساختمان داخل شهر مستقر شوند.

ابراهیم‌نژاد درخصوص زمان عملیاتی شدن ایجاد ساختمان درون‌شهری راه آهن نیز گفت: امیدواریم این مهم طی سال آینده عملیاتی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31287

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.