• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بهره برداری از ایستگاه راه آهن فهرج

  • کد خبر : 21921
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
بهره برداری از ایستگاه راه آهن فهرج
فرماندار فهرج در جلسه بنیاد توسعه پایدار این شهرستان گفت: ایستگاه راه آهن فهرج تکمیل و بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه توسعه پایدار فهرج با حضور موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان و کلانتری مشاور وزیر تعاون در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

امیر باقری زاده فرماندار فهرج در جلسه بنیاد توسعه پایدار فهرج گفت: با مساعدت استاندار کرمان ایستگاه راه آهن فهرج تکمیل می‌شود و بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

فرماندار فهرج میراث فرهنگی و ظرفیت گردشگری را از ظرفیت‌های اصلی شهرستان فهرج بیان کرد و افزود: تاکنون ۱۸ خانه بوم گردی در فهرج راه اندازی شده است.

او در ادامه گفت: تاکنون ۱۸ کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی از سوی هلال احمر، ناحیه مقاومت بسیج، و دانشگاه علوم پزشکی به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده اند

باقری زاده در ادامه بیان داشت: برای مالچ پاشی و مهار شن‌های روان تاکنون ۶۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

او همچنین با اشاره به احداث ساختمان بیمارستان فهرج اظهار داشت : تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

باقری زاده همچنین از اجرای طرح شبکه آب آشامیدنی در روستا‌های فهرج خبر داد و گفت: تنها ۷ روستا از شبکه آب آشامیدنی محروم هستند .

همچنین حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در جلسه بنیاد توسعه پایدار فهرج یکی از مشکلات این شهرستان را مهاجرت‌های بی رویه به این شهرستان بیان کرد و افزود:  بعضی از این افراد فاقد مدارک هویتی هستند که باید در این زمینه مدیریت کامل شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در ادامه بیان داشت: اقتصاد این شهرستان کشاورزی است و به بوم گردی هم توجه شده است.

او با اشاره به عارضه خشکیدگی خوشه‌های خرما در این شهرستان گفت: کشاورزان از این عارضه متضرر می‌شوند که باید چاره اندیشی شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21921

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.