• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

بهره برداری از ۵۶ پروژه ریلی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی در دهه فجر

  • کد خبر : 24256
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
بهره برداری از ۵۶ پروژه ریلی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی در دهه فجر
معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری56 پروژه در 13 استان با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر خبر داد.
0
(0)

به گزارش خبرنگار ریل نیوز، سعید رسولی با حضور در برنامه روی خط خبر شبکه خبر با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب با بیان اینکه بنای شرکت راه‌آهن بر این است که هر خدمتی که آماده ارائه به مردم می‌شود بلافاصله به بهره‌برداری برسد گفت: به هپین خاطر تمامی پروژه های ما در زمان خود بهره برداری رسیده است با این حال خوشبختانه ۵۶ پروژه حمل و نقل ریلی برای دهه مبارک فجر آماده بهره برداری و عملیاتی شدن هستند که در ۱۳ استان در این ایام افتتاح خواهند شد.
وی در تشریح اقدمات شرکت راه آهن برای فروش بلیت های نوروزی سال ۹۹ تصریح کرد:بر اساس مصوبه ستاد نوروزی راه‌آهن به مدت ۲۱ روز از بیست و چهارم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین ۹۹ بلیت قطارهای مسافری نوروز ۹۹ پیش فروش می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه پیش فروش بلیت های حمل و نقل ریلی از امروز آغاز شده است گفت: تمام مسیرهایی که در سنوات گذشته به شبکه ریلی سراسری نیز وصل شده اند نیز امسال جز پیش فروش قرار گرفته اند و با توجه به استقبال خوب مردم در این ده ماهه و عید سال قبل پیش بینی می شود که این پیش فروش با استقبال خوبی مواجه شود.
رسولی بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ترکیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنکارا با قیمت‌های مصوب (به صورت یورو) را در ایام پیک نوروز ۹۹  را خواهد داشت.

مدیر عامل راه آهن با تاکید بر اینکه قیمت بلیت قطارهای نوروزی مانند قیمت مصوب تابستان ۹۸ است و هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: دو مسیر بستان آباد مشهد و رشت مشهد نیز امسال به مسیرهای نوروزی حمل و نقل ریلی اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: برای ایام نوروز ۹۹ بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر صندلی پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۵ درصدی رشد داشته است.

رسولی یادآور شد: همچنین برای ایام نوروز ۵۰۴۰ قطار پیش بینی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دستاوردهای خوبی برای حمایت از استارت آپ ها از نطفه تا محصول در شرکت راه آهن شکل گرفته است گفت: امسال توانستیم با کمک دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام و علم و صنعت شاهد دستاوردهای خوبی برای ایده پردازی جوانان در این حوزه باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24256

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.