• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بیکاری کارگران با واردات بی‌رویه کالا/ راه‌آهن بروجرد در ردیف ملی قرار گرفت

  • کد خبر : 27802
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
بیکاری کارگران با واردات بی‌رویه کالا/ راه‌آهن بروجرد در ردیف ملی قرار گرفت
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی‌رویه و قاچاق کالا کارگران کشورمان را بیکار و تولید را مختل کرده است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از فارس ، عباس گودرزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناها، گردنه‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم و بر خلاف آنچه دشمنان جلوه می‌دهند، آینده کشور روشن است.

 

وی با اشاره به اینکه وضعیت کشور در نظام اداری، بانکی و بودجه‌ریزی نیازمند تغییر و تحول است، عنوان کرد: بی‌برنامگی در حوزه واردات و مبارزه با قاچاق کالا موجب بیکاری کارگران کشورمان شده است.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه کالاهای غیر ضروری که مشابه آن‌ها در کشور تولید شده و وجود دارد، به تولید و اقتصاد ما ضربه می‌زند.

 

گودرزی وابستگی بودجه به نفت را پاشنه آشیل کشور دانست و بیان کرد: باید وابستگی خود را به بازارهای جهانی قطع کرده و با تکیه به توان داخلی روی پای خود بایستیم.

 

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه‌های واردات، قاچاق کالا، بازار سکه و مسکن افزود: مجلس در کنار تعامل با دولت، نقش نظارتی خود را در بخش‌های مختلف ایفا می‌کند.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با نگران‌کننده خواندن نرخ پایین فرزندآوری در کشور ادامه داد: این موضوع حاصل اجرای نادرست سیاست‌های کنترل جمعیت در سال‌های پیشین است.

 

گودرزی تاکید کرد: با تداوم روند کاهشی نرخ فرزندآوری در کشور در سال ۱۴۳۰ ایران به پیرترین کشور در منطقه تبدیل خواهد شد، از این‌رو فرهنگ‌سازی به منظور رشد جمعیت اولویتی مهم محسوب می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از مهم‌ترین مسائل و پروژه‌های در حال اجرا در بروجرد اشاره و اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها چرخ توسعه این شهرستان در حال حرکت است، اما به شتاب بیشتری نیاز دارد.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با اشاره به روند اجرای پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر گفت: با اجرای این پروژه فضای درمانی این بیمارستان با ارتقاء استانداردهای درمانی از ۶ به ۲۰ هزار متر مربع افزایش می‌یابد.

 

گودرزی از آمادگی واگذاری گلخانه ۳۰ هکتاری بروجرد به سرمایه‌گذار خبر و ادامه داد: راه‌آهن دورود-بروجرد-ملایر نیز پس از سال‌ها برای نخستین بار ردیف ملی گرفته است.

 

وی با اشاره به رفع معارض پروژه ورزشگاه ولایت تاکید کرد: همچنین به زودی عملیات اجرایی تعمیر و تکمیل سینما آزادی و تبدیل آن به پردیس سینمایی آغاز خواهد شد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27802

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.