• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

بی احتیاطی مسافران بر روی پله برقی ایستگاه متروی شهید بهشتی حادثه آفرید

  • کد خبر : 11275
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
بی احتیاطی مسافران بر روی پله برقی ایستگاه متروی شهید بهشتی حادثه آفرید

0 (0) بی احتیاطی مسافران بر روی پله برقی ایستگاه متروی شهید بهشتی حادثه آفرید  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد جزئیات حادثه بعدازظهر امروز چهارشنبه ۹ آبان ماه ۹۷ در ایستگاه شهید بهشتی واقع در خط یک توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور […]

0
(0)
بی احتیاطی مسافران بر روی پله برقی ایستگاه متروی شهید بهشتی حادثه آفرید

 مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران در مورد جزئیات حادثه بعدازظهر امروز چهارشنبه ۹ آبان ماه ۹۷ در ایستگاه شهید بهشتی واقع در خط یک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، حوالی ساعت۱۷:۱۰ دقیقه به دلیل عدم تعادل دو نفر از مسافران بر روی پله برقی در ایستگاه متروی شهید بهشتی بر روی مسافران دیگر که برروی پله برقی بودند، سقوط کردند و باعث مصدوم شدن مسافران دیگر شدند.
پرسنل شاغل در ایستگاه شهید بهشتی بلافاصله با اورژانس تماس گرفته که متاسفانه در این اتفاق شش نفر از مسافران مصدوم شدند و به بیمارستان منتقل  شدند.
لازم به توضیح است هیچگونه حادثه و خرابی پله برقی در ایستگاه شهید بهشتی اتفاق نیفتاده است. ضمن اینکه جزئیات این حادثه توسط مصدومین گزارش شده در صورت نیاز امکان مصاحبه با حادثه دیدگان این اتفاق، نیز وجود دارد و ربط دادن آن به حادثه دو ماه گذشته در  ایستگاه میرداماد کاملا اشتباه بوده و واقعیت ندارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11275

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.