• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

«تامین خوراک سنگ آهن» و «تکمیل زنجیره فولاد»؛ مهم ترین مسائلی که به رئیس جمهور منتقل می شود

  • کد خبر : 22012
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
«تامین خوراک سنگ آهن» و «تکمیل زنجیره فولاد»؛ مهم ترین مسائلی که به رئیس جمهور منتقل می شود
فرماندار بافق گفت: مهم ترین موضوعاتی که به رئیس جمهور منتقل خواهد شد تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و همچنین کمک به تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به سفر رئیس جمهور به استان یزد زاده رحمانی فرماندار بافق در گفتگو با یزدرسا، در خصوص مهم ترین مسائل و مشکلات شهرستان جهت انتقال به ریاست جمهور گفت:  مهم ترین موضوعاتی که به رئیس جمهور منتقل خواهد شد تامین خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی و همچنین کمک به تکمیل زنجیره فولاد در شهرستان است.

وی در ادامه افزود: موضوع دیگر نیز کددار کردن محور دوبانده بافق به بهاباد خواهد بود که از طریق نماینده رئیس جمهور به وی منتقل خواهد شد. در حوزه راه آهن نیز چون در سطح کلان است در مرکز استان تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار بافق در خصوص جاده سیروس آباد و میزان پیشرفت آن نیز گفت: تا چند هفته دیگر عملیات کوه بری که حدود ۴کیلومتر است به اتمام خواهد رسید و و مرحله بعد نیز از چاه طلوع عملیات زیرسازی آن آغاز خواهد شد.

زاده رحمانی پروژه راه آهن بافق-ارژنگ و تکمیل بزرگراه یزد-بافق را از مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور به یزد عنوان کرد و گفت: در این سفر ۹۰ کیلومتر از راه آهن بافق-ارژنگ افتتاح می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.