• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تامین ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تولید ۹۷۴ دستگاه لکوموتیو و واگن قطار/ ناوگان حمل و نقل ریلی توسعه می‌یابد

  • کد خبر : 15390
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تامین ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تولید ۹۷۴ دستگاه لکوموتیو و واگن قطار/ ناوگان حمل و نقل ریلی توسعه می‌یابد

0 (0) طی تفاهمی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی محقق شد؛ تامین ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تولید ۹۷۴ دستگاه لکوموتیو و واگن قطار/ ناوگان حمل و نقل ریلی توسعه می‌یابد قطار کانتینریبر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه به امضا […]

0
(0)

طی تفاهمی بین سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی محقق شد؛
تامین ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تولید ۹۷۴ دستگاه لکوموتیو و واگن قطار/ ناوگان حمل و نقل ریلی توسعه می‌یابد

قطار کانتینریبر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه به امضا رسید ناوگان حمل و نقل ریلی برون شهری در سال آینده با افزوده شدن لکوموتیو و واگن قطار تقویت می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۷ تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی برون شهری میان وزارت راه و شهرسازی، سازمان مدیریت و برنامه و بودجه و بخش خصوصی حمل و نقل ریلی به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، محمد باقر نوبخت، رییس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راه آهن و نمایندگان بخش خصوصی مبادله شد، طی سال ۱۳۹۸ برابر ۹۷۴ دستگاه لکوموتیو و واگن قطار تولید خواهد شد.

این تعداد شامل تولید ۴۰ دستگاه لوکوموتیو، ۶۵۰ دستگاه واگن باری، ۲۴ دستگاه ریل باس، ۳۰ دستگاه واگن مسافری و بازسازی کامل ۲۳۰ واگن مسافری می‌شود. هم تولیدکننده و هم مصرف کننده این لکوموتیوها و واگن‌ها شرکت‌های خصوصی داخلی خواهند بود. تولید و تحویل این دستگاه ها از فروردین سال ۹۸ آغاز و تا اسفند ۹۸ ادامه خواهد داشت.

طبق این تفاهم نامه ۱۹۴۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده که شامل ۲۰ درصد آورده متقاضیان، ۱۰۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴۷۳ میلیارد تومان کمک دولت می‌شود. نرخ سود این تسهیلات برای ساخت واگن مسافری و ریل باس ۱۲ درصد و برای تولید لوکوموتیو و واگن باری ۱۳ درصد است و مابه التفاوت این نرخ سود توسط دولت تامین خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.