• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌های ریلی دو کشور

  • کد خبر : 25234
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
تاکید ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌های ریلی دو کشور
سفیر کشورمان در پاکستان و وزیر راه آهن پاکستان طی دیداری راهکار‌های تداوم همکاری‌های دو کشور در بخش ریلی را بررسی کردند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آریا، “سید محمد علی حسینی” سفیر کشورمان در پاکستان و “شیخ رشید احمد” وزیر راه آهن این کشور روز سه شنبه طی دیداری راهکار‌های تداوم همکاری‌های دو کشور در بخش ریلی را بررسی کردند.
در این دیدار راه‌های گسترش مناسبات دو جانبه در بخش ریلی و راه آهن و طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه طرفین مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
سید “محمد علی حسینی” سفیر ایران در این دیدار بر توسعه مناسبات فیمابین بویژه در حوزه حمل و نقل ریلی و ضرورت استمرار تماس‌های طرفین جهت تبادل تجربه و رفع مشکلات احتمالی تاکید کرد.
وی همچنین توسعه حمل و نقل ریلی در گسترش مناسبات اقتصادی میان ایران و پاکستان را بسیار حائز اهمیت دانست و از آمادگی ایران برای همکاری با راه آهن پاکستان در چارچوب مکانیسم‌های منطقه‌ای از جمله خط ریلی”اکو” و کریدور اقتصادی چین – پاکستان خبر داد.
شیخ رشید احمد وزیر راه آهن پاکستان نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری‌های نزدیک راه آهن‌های دو کشور تصریح کرد: پاکستان خواهان توسعه همکاری‌های اقتصادی در زمینه‌های بانکی و گردشگری با ایران است.
وزیر راه آهن پاکستان همچنین از عملیاتی شدن خط ریلی “اکو” از طریق گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با هدف تضمین اقتصاد منطقه به ویژه آینده اقتصادی ایران و پاکستان ابراز امیدواری کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25234

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.