• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

تاکید مدیرعامل راه‌آهن در بازدید از راه‌آهن آذربایجان بر اعتلای سطح خدمات ریلی

  • کد خبر : 9016
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
تاکید مدیرعامل راه‌آهن در بازدید از راه‌آهن آذربایجان بر اعتلای سطح خدمات ریلی

0 (0) در بازدید از راه‌آهن آذربایجان صورت گرفت: تاکید مدیرعامل راه‌آهن بر اعتلای سطح خدمات ریلی سعید محمد‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل راه آهن، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، از اداره کل راه آهن آذربایجان بازدیدکرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری […]

0
(0)

در بازدید از راه‌آهن آذربایجان صورت گرفت:

تاکید مدیرعامل راه‌آهن بر اعتلای سطح خدمات ریلی

سعید محمد‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل راه آهن، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، از اداره کل راه آهن آذربایجان بازدیدکرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل راه‌آهن، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهدای کارمند راه آهن، هفته دولت را فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد سازمان و قدردانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان راه آهن که برای اعتلاء و ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی اهتمام می ورزند برشمرد.

وی همچنین بر خدمت صادقانه به مردم و پایبندی به ارزش های سازمانی در جهت جلب رضایت ایزد متعال و اعتلای سطح خدمات حمل و نقل ریلی تاکید کرد.

در این دیدار مدیرعامل راه آهن ضمن گفتگو با کارکنان راه‌آهن، از نزدیک در جریان روند کاری و اجرایی این اداره کل قرار گرفت وکارکنان راه آهن آذربایجان نیز در محیطی صمیمی و دوستانه به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در ارتباط با مسائل و مشکلات پرداختند.

بازدید از ۱۴ پروژه در دست اجرای اداره کل راه آهن آذربایجان از جمله؛ توسعه فضای سالن ایستگاه راه آهن تبریز و راه اندازی سیستم گرمایش آن با حجم عملیات ۱۱۰۰مترمربع، دیوارکشی و محوطه سازی ایستگاه تبریز به طول ۴۵۰ متر و ۳۰۰ مترمربع حجم عملیات، ایجاد سالن تشریفات و همایش در ایستگاه تبریز در حجم عملیات ۵۰۰ مترمربع، تعمیرات اساسی ساختمانهای کنترل، ناوگان، اداره امور مالی و ساختمان نقلیه با حجم عملیات ۲۵۰۰ مترمربع و محوطه سازی ایستگاههای تبریز و آذرشهر با حجم عملیات ۵۵۰۰ مترمربع، از دیگر برنامه های مدیرعامل راه آهن در بازدید از اداره کل راه آهن آذربایجان بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.