• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای اتصال ریلی فرودگاه امام/ راه آهن تهران-قم-اصفهان به فرودگاه آمد

  • کد خبر : 7933
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
تاکید وزیر راه و شهرسازی برای اتصال ریلی فرودگاه امام/ راه آهن تهران-قم-اصفهان به فرودگاه آمد

0 (0) تاکید وزیر راه و شهرسازی برای اتصال ریلی فرودگاه امام/ راه آهن تهران-قم-اصفهان به فرودگاه آمد مسیر خط سریع السیر راه آهن تهران-قم-اصفهان تغییر یافت و این خط از میان فرودگاه عبور می‌کند. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت شهر […]

0
(0)

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای اتصال ریلی فرودگاه امام/
راه آهن تهران-قم-اصفهان به فرودگاه آمد


مسیر خط سریع السیر راه آهن تهران-قم-اصفهان تغییر یافت و این خط از میان فرودگاه عبور می‌کند.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نقشه جامع لجستیک کشور گفت: نکته بسیار مهمی که در این مجموعه مصوب شده این است که این طرح باید به دو طرح بزرگ دیگر متصل شود، که شده است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه هر سه مدل حمل و نقل در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: مسیر خط سریع السیر راه آهن تهران-قم-اصفهان را تغییر داده‌ایم و اکنون این خط از میان فرودگاه عبور می‌کند.
او افزود: در طراحی شبکه جدید حمل و نقل ریلی تهران و حومه فرودگاه امام خمینی (ره) نقش بسیار مهمی دارد و نحوه اتصال ریلی فرودگاه به تهران کاملا پیش‌بینی شده است.
او ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، شبکه حمل و نقل پیرامون شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است و منظور از شبکه حمل و نقل، شبکه ریلی و جاده‌ای است. لذا در طرحی که وجود دارد، ترمینال جدید و ایستگاه راه آهن یکی خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی افزود: نکته بسیار مهم دیگر وصل شدن این شهر فرودگاهی به شبکه حمل و نقل جاده‌ای است و از این رو، پروژه بزرگی در جنوب شهر فرودگاهی در حال اجرا است که کمربندی جنوب-غرب تهران نام دارد و این کمربندی از قزوین به سمت چرمشهر می‌رود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.