• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر توسعه خطوط ریلی استان خوزستان

  • کد خبر : 13595
  • ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر توسعه خطوط ریلی استان خوزستان

0 (0) وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به استان خوزستان ضمن کلنگ زنی چند پروژه اقتصادی، فعالیتهای اجرایی مرتبط به این وزارت خانه را در خوزستان بررسی و در جریان فعالیت ها و پروژه های ریلی این استان قرار گرفت . محمد اسلامی ضمن بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) ، […]

0
(0)

وزیر راه و شهرسازی در سفری دو روزه به استان خوزستان ضمن کلنگ زنی چند پروژه اقتصادی، فعالیتهای اجرایی مرتبط به این وزارت خانه را در خوزستان بررسی و در جریان فعالیت ها و پروژه های ریلی این استان قرار گرفت .

محمد اسلامی ضمن بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره) ، بنادر آبادن ، ماهشهر و خرمشهر ، بر توسعه ریلی در این استان تاکید و آن را موجب انتقال سریعتر بار و مسافر در چارچوب کریدور ریلی شمال جنوب دانست .

در این بازدید ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، محمد راستاد رییس سازمان بنادر و دریانوردی، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن و عبدالکریم درویش زاده مدیر کل راه آهن جنوب و جمعی از مدیران و مسئولان ستادی و استانی وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن در جریان معرفی پروژه های ریلی این استان گفت: پروژه ریلی در این استان با نگاهی ملی دنبال می شود و اتصال مراکز بار استان خوزستان به شبکه ریلی کشور یکی از اولویت‌های توسعه خطوط ریلی در است .
وی افزود : از جمله پروژه های الویت دار استان پروژه اتصال ریلی شلمچه به بصره است که در توسعه ترانزیت ریلی بسیار اثر گذار خواهد بود

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.