• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تبدیل قطارهای پر سرعت مسافری به باری در ایتالیا

  • کد خبر : 4639
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
تبدیل قطارهای پر سرعت مسافری به باری در ایتالیا

0 (0) به گزارش دفتر منطقه ای خاورمیانه UIC، شرکت راه آهن «مرسیتالیا» ایتالیا طی اقدامی عجیب تصمیم گرفته تا تعدادی از قطارهای پر سرعت مدل ETR500 خود را که تاکنون برای حمل مسافر از آنها اسفاده می شد، تغییر کاربری داده و از این پس برای حمل بار از آنها استفاده کند. به گفته مسئولین راه آهن ایتالیا، […]

0
(0)

به گزارش دفتر منطقه ای خاورمیانه UIC، شرکت راه آهن «مرسیتالیا» ایتالیا طی اقدامی عجیب تصمیم گرفته تا تعدادی از قطارهای پر سرعت مدل ETR500 خود را که تاکنون برای حمل مسافر از آنها اسفاده می شد، تغییر کاربری داده و از این پس برای حمل بار از آنها استفاده کند.

به گفته مسئولین راه آهن ایتالیا، این اقدام در جهت حمل بهینه و سریعتر کالاهای فاسد شدنی و یا آن دسته از بارهایی که می بایست هرچه سریعتر به مقصد برسند انجام می شود.

مسئولین ریلی ایتالیا امیدوارند بتوانند با این اقدام، در حقیقت خدماتی نوین و پر سرعت را در جهت حمل کالا به صاحبان بار و مشتریان خود ارائه داده و در نتیجه سهم بیشتری از بازار پر سود حمل بار ایتالیا، که هم اکنون عمدتا در دست بخش جاده ای است را به سمت خود جذب کنند.

گفته می شود قرار است دستکم 12 قطار پر سرعت مدلETR500 را که می توانند میزان باری معادل گنجایش دو فروند بوئینگ باری مدل 747 را با این قطارها آن هم با سرعت 180 کیلومتر در ساعت حمل کنند، به قطار باری پر سرعت تبدیل شوند.

شرکت مرسیتالیا، معتقد است این کار خدمتی شایان به محیط زیست نیز محسوب می شود. چراکه با استفاده از این شیوه نوین حمل و نقل، می توان کالای مورد نظر را با 80 درصد آلایندگی زیست محیطی کمتر نسبت به جاده جابجا کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.