• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تجهیز برخی از ایستگاه‌های مسافری به دستگاه «ایکس ری» / چندوجهی بودن خدمات، وجه تشابه پلیس و کارکنان در راه‌آهن

  • کد خبر : 11665
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
تجهیز برخی از ایستگاه‌های مسافری به دستگاه «ایکس ری» /  چندوجهی بودن خدمات، وجه تشابه پلیس و کارکنان در راه‌آهن

0 (0) فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور خبر داد: تجهیز برخی از ایستگاه‌های مسافری به دستگاه «ایکس ری» هیچ مانع و سدی نمی‌تواند مأموریت پلیس راه‌آهن برای انجام وظایف قدرتمندانه را مختل کند.به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حشمت‌الله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در نشست شورای هماهنگی مدیران راه‌آهن، با اعلام این مطلب […]

0
(0)
فرماندهی پلیس راه‌آهن کشور خبر داد:

تجهیز برخی از ایستگاه‌های مسافری به دستگاه «ایکس ری»

هیچ مانع و سدی نمی‌تواند مأموریت پلیس راه‌آهن برای انجام وظایف قدرتمندانه را مختل کند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حشمت‌الله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در نشست شورای هماهنگی مدیران راه‌آهن، با اعلام این مطلب افزود: این نیرو تلاش دارد تا با ایفای کامل وظایف خود، به کیفیت کار نیروی انتظامی در سراسر کشور بیفزاید.
ملکی بابیان برنامه‌های پیش روی پلیس راه‌آهن در سال جاری، اضافه کرد: تجهیز برخی از ایستگاه‌های مسافری از جمله ایستگاه تهران و خوزستان به دستگاه‌های «ایکس ری» و «گیت ری» از جمله اقدامات انجام‌شده از سوی پلیس در سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه در صورت هماهنگی با فرماندهی ناجا استفاده از پهپاد و جایروپلن در برنامه‌های این نیرو قرار می‌گیرد، گفت: برقراری ارتباط با شبکه ناجا از طریق فیبر نوری، راه اندازی گشت درزین، تجهیز ساختمان پلیس راه‌آهن به دوربین‌های مدار بسته، برقراری ارتباط رادیویی، پیش بینی ساز و کارهای لازم برای برقراری تأمین امنیت همایش‌های بین‌المللی راه‌آهن از جمله اقداماتی است که در برنامه‌های پلیس راه‌آهن تعریف‌شده است.
ملکی راه اندازی خط فوریت‌های پلیس در ستاد پلیس راه‌آهن و واگذاری کامل بهره‌برداری از مانیتورینگ راه‌آهن به پلیس به‌منظور پیشگیری از سرقت‌های احتمالی را از دیگر برنامه‌های این نیرو عنوان کرد و افزود: نیروهای پلیس راه‌آهن تمام تلاش خود را در ایام اربعین بکار گرفتند تا با برقراری نظم و امنیت چهره‌ای مناسب و مطمئن از پلیس را در ایستگاه‌های راه‌آهن به نمایش بگذارند.

چندوجهی بودن خدمات، وجه تشابه پلیس و کارکنان در راه‌آهن

سردار اکبر شاهی فرمانده سابق پلیس راه‌آهن نیز در این جلسه با تاکید بر خدمت‌رسانی پلیس در همه برنامه‌ها و اقدامات راه‌آهن گفت: پلیس باید در همه شرایط خدمت رسان و تأمین‌کننده امنیت مردم در راه‌آهن باشد.
وی بابیان اینکه تنها وجه افتراق پلیس و دیگر همکاران در راه‌آهن لباس‌های آن‌ها است، افزود: چندوجهی بودن خدمت‌رسانی در راه‌آهن، وجه تشابه این دو سازمان به شمار می‌رود.
اکبر شاهی با اشاره به همکاری و هماهنگی نیروهای حراست و بسیج با پلیس راه‌آهن، اضافه کرد: از جمله اقداماتی که در گذشته از سوی پلیس راه‌آهن انجام‌شده است، تشکیل کارگروه مشترک با پلیس هوایی و تقسیم‌بندی کل کشور به مناطق مختلف بر اساس اشتراکات است که موجب کمتر شدن هزینه‌ها و همپوشانی نقاط مختلف شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11665

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.