• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تجهیز علائم الکتریکی ایستگاه کاشمر به سیستم RTU

  • کد خبر : 8421
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تجهیز علائم الکتریکی ایستگاه کاشمر به سیستم RTU

0 (0) تجهیز علائم الکتریکی ایستگاه کاشمر به سیستمRTU راه آهن خراسان| ضیایی مهر مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به موقعیت و فاصله بین ساختمان قدیم و جدید ایستگاه کاشمر با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در بهره برداری از سیستم های علائم الکتریکی، دستگاه RTU  (Remote Terminal Unit) در این ایستگاه نصب […]

0
(0)

تجهیز علائم الکتریکی ایستگاه کاشمر به سیستمRTU


راه آهن خراسان| ضیایی مهر مدیرکل راه آهن تهران گفت: با توجه به موقعیت و فاصله بین ساختمان قدیم و جدید ایستگاه کاشمر با هدف افزایش ایمنی و تسهیل در بهره برداری از سیستم های علائم الکتریکی، دستگاه RTU  (Remote Terminal Unit) در این ایستگاه نصب شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، وی افزود: این دستگاه رابط بینCTC  شاهرود و سیستم اینترلاکینگ ایستگاه قدیم است که کار انتقال اطلاعات از اینتر لاکینگ و دستگاه پانل الکتریکی (wp) ساختمان جدید به CTC و بالعکس را انجام می دهد که افزایش سرعت و سیر روان قطارها، پیشگیری از خرابی علایم الکتریکی، عدم توقف و تاخیر در سیر قطارها از مزایای اجرای این طرح است.
به گفته ضیایی مهر؛ این طرح برای اولین بار در راه آهن اجرا شده و برنامه نویسی و اجرای عملیات این پروژه به دست متخصصین داخلی صورت گرفته است. همچنین انجام این پروژه بدون هیچ گونه اختلال در عملیات سیر قطارها و با رعایت کلیه نکات ایمنی در مدت زمان 9 روز و با اعتبار 600 میلیون ریال انجام شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.