• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تحریم‌های ظالمانه آمریکا از عوامل موثر در سوانح هوایی و زمینی است

  • کد خبر : 24295
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
تحریم‌های ظالمانه آمریکا از عوامل موثر در سوانح هوایی و زمینی است
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد که تحریم‌های ضد حقوق بشری آمریکا، ناوگان هوایی، ریلی و دریایی کشور را تحت تاثیر قرار داده و سلامت و ایمنی مردم را به مخاطره می اندازد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از اقتصادگردان ، علیم یارمحمدی با اشاره به تاثیر تحریم‌های آمریکا در سوانح هوایی و ریلی کشور بیان کرد:‌ تحریم‌های ظالمانه آمریکا و ایادی آن دستگاه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی کشور را تحت تاثیر قرار داده است اما تاثیر آن در ناوگان هوایی کشور که صد در صد متعلق به خارج است پررنگ‌تر می‌باشد.

وی در ادامه اظهار کرد:‌ تا قبل از تحریم‌ها قطعا هواپیماها از کشورهای مختلف تامین می‌شد، اما امروز با آنکه تاریخ مصرف برخی از قطعات به پایان رسیده است امکان تامین برخی از قطعات وجود ندارد. فرسوده شدن قطعات باعث می‌شود تا ایمنی پایین بیاید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد:‌ آمریکا می‌گوید که من با نظام ایران مشکل دارم اما با مردم آن مشکلی ندارم اما تحریم‌های حداکثری آنان مستقیما تاثیر خود را بر زندگی مردم گذاشته و آنان را تحت فشار قرار داده است. امیدواریم آمریکایی‌ها هر چه زودتر به هوش بیایند و بفهمند که این سیاست در قبال مردم ایران پاسخگو نیست.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ تحریم‌های آمریکا نقض بارز حقوق بشر است؛ چرا که سلامت و جان مردم ایران را هدف قرار داده است. شرکت‌های هواپیمایی با وجود آن که تعهداتی برای تامین قطعات دارند آن را اجرا نمی‌کنند.

یارمحمدی در پایان بیان کرد: در ناوگان ریلی در چند سال اخیر اقدامات خوبی در داخل صورت گرفته است و بیش از ۹۰ درصد واگن‌ها در داخل تامین می‌شود. ان شاء الله در ناوگان هوایی نیز باید به این سمت حرکت کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.