• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تسهیلات قطار‌های رجا به اسامی مهدی و حجت به مناسبت نیمه شعبان

  • کد خبر : 4676
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲
تسهیلات قطار‌های رجا به اسامی مهدی و حجت به مناسبت نیمه شعبان

0 (0) به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی رجا با اعلام خبر فوق افزود: این تسهیلات با نام طرح «میلاد» و با رویکرد تخفیف در قیمت بلیت به مسافران با نام‌های«”مهدی» و «حجت» ارائه می‌شود. براساس این طرح به مسافران با نام‌های «مهدی» و «حجت» كه تاریخ حركت ۱۲ اردیبهشت ماه […]

0
(0)

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی رجا با اعلام خبر فوق افزود: این تسهیلات با نام طرح «میلاد» و با رویکرد تخفیف در قیمت بلیت به مسافران با نام‌های«”مهدی» و «حجت» ارائه می‌شود.

براساس این طرح به مسافران با نام‌های «مهدی» و «حجت» كه تاریخ حركت ۱۲ اردیبهشت ماه (بدون محدودیت در تاریخ خرید بلیت)، بلیت خریداری نمایند ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

اعمال این تخفیفات با خرید از هریك از كانال‌های فروش شركت رجا (آژانس‌های فروش، وبسایت رجا و سامانه ۱۵۳۹) بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری و تنها با درج اطلاعات كد ملی و تاریخ تولد در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودكار و بدون محدودیت مسیر صورت میپذیرد.

شرکت رجا به منظور آگاهی هم‌وطنان گرامی از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع رسانی «سفر ارزان» را بر روی شبکه تلگرامی به نشانی @safararzan۱۵۳۹ ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

هم‌وطنان گرامی برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … می توانند به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس بگیرند.

شایان ذکر است از چندی پیش تسهیلات خرید بلیت گروهی از طریق سایت شرکت رجا نیز فراهم شده که متقاضیان بلیت گروهی می توانند از این طریق بلیت قطار خود را تهیه کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.