• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

تعمیر اساسی ۲۰ واگن باری قطارهای نجات در ۲ ماه

  • کد خبر : 12601
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
تعمیر اساسی ۲۰ واگن باری قطارهای نجات در ۲ ماه

0 (0) با هدف کاهش هزینه و زمان در راه آهن خراسان انجام شد: تعمیر اساسی ۲۰ واگن باری قطارهای نجات در ۲ ماه تعمیر اساسی ۲۰ دستگاه واگن باری متعلق به قطارهای نجات ایستگاه مشهد و سرخس در دو ماه انجام شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر […]

0
(0)
با هدف کاهش هزینه و زمان در راه آهن خراسان انجام شد:
تعمیر اساسی ۲۰ واگن باری قطارهای نجات در ۲ ماه
تعمیر اساسی ۲۰ دستگاه واگن باری متعلق به قطارهای نجات ایستگاه مشهد و سرخس در دو ماه انجام شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه‌آهن خراسان با بیان این مطلب گفت: با استفاده بهینه از امکانات موجود در اداره کل راه آهن خراسان و پیگیری‌های صورت گرفته، عملیات تعمیر اساسی ۲۰ دستگاه واگن باری متعلق به قطارهای نجات ایستگاه مشهد و سرخس در ایستگاه های مذکور انجام شد.
وی افزود: این واگن ها از نوع لبه کوتاه، حمل بالاست و مخزن دار است که در آرایش قطار نجات به کار رفته و وظیفه حمل مواد و قطعات و ماشین‌آلات لازم در هنگام بروز سانحه را به عهده دارند.
وی گفت: باتوجه به اینکه اعزام واگن ها به سایر مراکز تعمیراتی موجب صرف زمان زیاد، نقص در سازمان قطار نجات در این مدت و همچنین تحمیل هزینه های رفت و برگشت می شود، با انجام این تعمیرات ضمن به حداقل رسیدن زمان مذکور، هزینه های فوق نیز حذف شده است.

به گفته وی با توجه به عملکرد مطلوب راه آهن خراسان در این زمینه، انجام تعمیرات اساسی برخی واگن های نواحی دیگر نیز به این اداره کل واگذار شده که از جمله آنها واگن مخرن دار آتش نشانی به شماره ۵۴۳۰۴۵ متعلق به قطار نجات اداره کل راه آهن شرق است که اخیرا در ایستگاه مشهد تعمیر اساسی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12601

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.