• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

تغییر تکنولوژی هواسازها گامی در جهت صرفه جویی در مصرف آب

  • کد خبر : 21936
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تغییر تکنولوژی هواسازها گامی در جهت صرفه جویی در مصرف آب
نايب رييس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه گفت: ما در ايستگاه هاي خطوط مترو به دنبال تغيير تكنولوژي هواسازها هستيم تا بتوانيم در مصرف آب صرفه جويي بيشتري داشته باشيم.
0
(0)

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت در حاشیه مراسم اتصال آب شرب شهری پایانه فتح آباد که ظهر روز سه شنبه چهاردهم آبان ماه ۹۸ در پایانه فتح آباد برگزار شد افزود: نبود آب شرب در پایانه فتح آباد شرایط سختی برای همکاران ما ایجاد کرده بود اما توانیستم این کار را اگر چه دیر، اما انجام دهیم و امیدواریم این کار در رفاه حال آنها تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه آب سرمایه حیاتی است افزود: در مصرف آن باید صرفه جویی کنیم و طی سال های گذشته نحوه استفاده از هواساز ها را هم تغییر دادیم تا در مصرف آب صرفه جویی بیشتری انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با اشاره به اینکه متروی تهران جز ۱۴ متروی برتر دنیا است افزود: این کار برای این پایانه که جزیی از مترو است یک کار ماندگار است و خوشا به سعادت کسانی که در این کار سهیم بودند.

وی در پایان خواستار تعریف پروژه ای برای احیا چاه آب پایانه فتح آباد شد و از تلاش های شهرداری منطقه و شرکت آب قدردانی کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21936

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.