• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۹

  • کد خبر : 26666
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۹
نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از تغيير قيمت بليت متروي تهران و حومه از ابتداي خرداد ماه 1399خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین المل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تایید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال های قبل با کمی تاخیر از روز پنجشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ اعمال می شود.

نوبخت، در ارتباط با افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت‌ بلیت‌ مترو برای بلیت تک سفره۱۵۰۰ تومان ، تک سفره حومه ۱۷۰۰تومان، تک سفره هشتگرد ۵۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره)همانند سال گذشته بدون افزایش  ۹۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره بر داری متروی تهران و حومه گفت: افرادی که از خطوط حومه ای استفاده می کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه ،هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند .

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند گفت: ناحیه بندی خط حومه ای تهران (صادقیه)-کرج -گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده و شهروندانی که مسافت های کوتاه تری استفاده می کنند می توانند با استفاده از بلیت های مبلغ دار از تخفیف بیشتری استفاده کرده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف های مصوب شده ارایه می گردد و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزارتومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

مسافران محترم می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس metro.tehran.ir نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه نمایند

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26666

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.