• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایمنی و فرهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش و راه آهن استان کرمان و ستاد اقامه استان امضا شد

  • کد خبر : 28418
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایمنی و فرهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش و راه آهن استان کرمان و ستاد اقامه استان امضا شد
تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایمنی و فرهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش و راه آهن استان کرمان و ستاد اقامه استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز امضا شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین انعقاد این تفاهم نامه از همکاری راه آهن کرمان در خصوص تامین و اعزام ائمه جماعت به ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش استان را یکی از بند های مورد توافق این تفاهم نامه برشمرد.

 

وی گفت: همکاری اداره کل راه آهن کرمان در خصوص مشایعت و استقبال از دانش آموزان قهرمان، مخترع و مبتکر در ایستگاه راه آهن را از دیگر بند های مورد توافق این تفاهم نامه است.

 

اسکندری نسب اظهار کرد: در قالب این تفاهم نامه منعقد شد شرکت قطار های مسافر بری جوپار در خصوص تخفیف بلیت های این قطار برای ارودهای دانش آموزی، راهیان نور، همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته با آموزش و پرورش استان همکاری لازم را داشته باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ترویج فرهنگ نماز در مدارس حاشیه خطوط ریلی توسط مربیان پرورشی مدارس جهت پیشگیری از سوانح ریلی در منطقه را در قالب این تفاهم نامه ضروری دانست.

 

بر پایه این گزارش: تفاهم نامه همکاری سه جانبه ایمنی و فرهنگی بین ادارات کل آموزش و پرورش و راه آهن استان کرمان و ستاد اقامه استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با حضور احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش، حجت الاسلام مهدی عرب پور مدیر ستاد اقامه نماز و مجید ارجونی مدیرکل راه آهن کرمان امضا شد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28418

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.