• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تقویت تجهیزات ناوگان ریلی مورد توجه دولت قرار گرفت در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور

  • کد خبر : 10648
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰
تقویت تجهیزات ناوگان ریلی مورد توجه دولت قرار گرفت در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور

0 (0) در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور، تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد. به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصمیمات […]

0
(0)

در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا به ریاست رئیس‌جمهور، تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری ریل نیوز به نقل از تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه امروز شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصمیمات لازم در خصوص طرح وزارت راه برای تقویت تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اتخاذ شد.

در جلسه امروز به ریاست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان، طرح وزارت نیرو و وزارت راه برای تقویت زیرساخت‌های نیروگاهی و تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور مطرح شد و تصمیمات لازم برای همکاری و تسریع در اجرای این طرح‌ها اتخاذ شد.

اختیارات بانک مرکزی برای اجرای برنامه اصلاح نظام بانکی از دیگر موارد مهمی بود که در جلسه امروز شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوا مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تصویب شد.

وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه موظف شد برای ارائه رفع موانع جذب و تشویق سرمایه‌گذاری، طرح‌های لازم را سریعا تهیه کند. شورای عالی جهت‌گیری‌های لازم برای برنامه اصلاح نظام بانکی را به تصویب رساند.

موانع حقوقی و اداری سرمایه‌گذاری در کشور از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی کشور طرح رفع موانع و جذب و تشویق سرمایه‌گذاری را تهیه و برای تصویب به جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارائه کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10648

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.