• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تمامی مسافران قطار حادثه دیده همدان-مشهد با قطار به مقصد رهسپار شدند/ تلاش ها برای بازگشایی مسیر ریلی ادامه دارد

  • کد خبر : 26697
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
تمامی مسافران قطار حادثه دیده همدان-مشهد با قطار به مقصد رهسپار شدند/ تلاش ها برای بازگشایی مسیر ریلی ادامه دارد
مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از عزیمت تمامی مسافران قطار حادثه دیده همدان به مشهد با قطار دیگری به سوی مقصد خبر داد و تاکید کرد که تلاش ها برای بازگشایی خط ریلی مذکور ادامه دارد.
0
(0)

صادق سکری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ریل نیوز ضمن تاکید بر اینکه حادثه دیشب قطار همدان-مشهد هیچ مصدوم نداشته است گفت: این قطار حامل ۴۵ مسافر بود که پس از وقوع سانحه سریعا به ایستگاه تهران منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مسافران این قطار پس از صرف پذیرایی و چکاب پزشکی با قطار دیگری به سمت مشهد مقدس رهسپار شدند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص شرایط حال حاضر بازگشایی خط آسیب دیده نیز تصریح کرد: تلاش های همکاران ما برای بازگشایی مسیر ادامه دارد تا هر چه سریع تر خط ریلی مذکور به شرایط عادی بازگردد.

وی یادآور شد: همانگونه که اعلام شده بود مدیرعامل محترم راه آهن جمهوری اسلامی ایران شب گذشته شخصا به منطقه حادثه مراجعه کرده و از نزدیک شاهد اقدامات لازم بوده است.

سکری در خصوص علت حادثه نیز گفت: علت وقوع حادثه در دست بررسی است و کمیسیون سوانح ریلی پس از بررسی های دقیق اظهار نظر خواهد کرد.

به گزارش ریل نیوز شب گذشته قطاری که از از همدان به سوی مشهد در حرکت بوده است، در حوالی پرندک در ۱۰ کیلومتری پرند و ابتدای پل ورودی ایستگاه «جدایش» دچار حادثه شده است.

در این حادثه دو لوکوموتیو و یک سالن قطار به داخل پل سقوط کرده اند و دو سالن مسافربری نیز حدفاصل پل و خطوط از ریل خارج شدند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26697

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.