• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

توجه ویژه مدیران راه آهن به رسانه و هم پوشانی رسانه ها

  • کد خبر : 13152
  • ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
توجه ویژه مدیران راه آهن به رسانه و هم پوشانی رسانه ها

0 (0) دوره آموزشی مقدمه ای بر رسانه شناسی ویژه مدیران راه‌آهن برگزار شد؛ توجه ویژه مدیران به رسانه و هم پوشانی رسانه ها دوره آموزشی مقدمه ای بر رسانه شناسی با هدف آشنایی مدیران راه آهن با رسانه و به کارگیری رسانه ها در مواجهه با بحران و هم پوشانی رسانه ها ، 5 […]

0
(0)

دوره آموزشی مقدمه ای بر رسانه شناسی ویژه مدیران راه‌آهن برگزار شد؛

توجه ویژه مدیران به رسانه و هم پوشانی رسانه ها

دوره آموزشی مقدمه ای بر رسانه شناسی با هدف آشنایی مدیران راه آهن با رسانه و به کارگیری رسانه ها در مواجهه با بحران و هم پوشانی رسانه ها ، 5 دی ماه در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن، در این جلسه که مدیران مناطق نیز از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند، حمید رضا مدقق، مدرس دوره، به طرح مباحثی در مورد انواع ارتباطات، رسانه و نحوه مصاحبه با رسانه ها پرداخت .

وی با اشاره به بهره‌گیری از پنجره های توزیع گفت: همه مکان های نمایشی برای اطلاع رسانی یا کسب در آمد از یک محصول را باید شناسایی کرد و از آن ها در سازمان استفاده لازم را برد. هر چه پنجره های توزیع بیشتر باشد، هم پوشانی نیز بیشتر می شود . در تهیه محصول نیز باید انتقال آن مد نظر ناشر باشد.

مدقق با تاکید بر اینکه مفاد، مضمون یا مفهوم هر اثر رسانه ای را محتوای آن می‌نامند، افزود: روابط عمومی‌ها در سازمان باید از تمامی محتوا ها به شکل متن، صوت و تصویر استفاده کنند زیرا امروزه مخاطبان ما از حالت منفعل به حالت فعال در آمده اند و دارای سواد رسانه ای هستند و دیگر محتوای متنی به صورت تنها، پاسخگوی مخاطبان نیست.

وی با تشریح انواع قالب‌های رسانه‌ای به بیان هریک از فرم‌های خبر، مقاله، گزارش، گفت‌وگو (مصاحبه) و آگهی و مقایسه آن ها با یکدیگر، ادامه داد: روابط عمومی ها در سازمان ها باید از تمامی قالب های رسانه ای، بسته به شرایط، استفاده کنند.

وی در خصوص نبایدهای قالب های رسانه ای تصریح کرد: در قالب های رسانه ای از مواردی مانند: مرکز گرایی، محور قرار دادن ارزش خبری، شهرت، بزرگ نمایی یافته ها، تبلیغی بودن، گریز از رسانه ها، مانع تراشی در برابر رسانه ها، ارائه طرح های پایلوت آزمایشگاهی به جای نتایج عملی و … باید اجتناب کرد.

مدقق در پایان به چرخه مدیریت بحران و ارائه قالب مصاحبه و ترفندهای مصاحبه شونده نیز اشاره ای کرد و گفت: مدیران سازمان ها باید آشنایی کامل با  این موارد را در مواجهه با بحران داشته باشند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13152

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.