• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

توسعه استان بوشهر با اتصال به راه‌آهن/ لزوم مقابله جدی با فساد

  • کد خبر : 3929
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
توسعه استان بوشهر با اتصال به راه‌آهن/ لزوم مقابله جدی با فساد

0 (0) به گزارش خبر استان به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: جوانان بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می‌دهند که باید به این جوانان اعتماد شود و از این سرمایه به خوبی استفاده شود. وی به نقش مهم جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله […]

0
(0)

به گزارش خبر استان به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: جوانان بخش عظیمی از این جامعه را تشکیل می‌دهند که باید به این جوانان اعتماد شود و از این سرمایه به خوبی استفاده شود.
وی به نقش مهم جوانان در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، علم و فناوری و دیگر عرصه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: جوانان با فداکاری و ایثار حماسه‌های بزرگی را خلق کرده‌اند و در عرصه دفاع و سازندگی و مقابله با تروریسم خوش درخشیدند.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نیروهای انقلابی مقابل استکبار ایستاده‌اند، اضافه کرد: جوانان انقلابی ر مقابل توطئه‌ها در عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ایستاده‌اند.
وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد و افزود: هر کس در هر پست و مقامی که قرار دارد باید خدمت‌گزار مردم باشد و بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای برای خدمت به مردم تلاش کنند.
آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم مقابله جدی با فساد، تصریح کرد: همه مسئولان باید برای مبارزه با فساد تلاش کنند و کوتاهی در مقابله با فساد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه راه آهن بوشهر-شیراز یک موفقیت خیلی خوب است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان بوشهر در زمینه‌های مختلف داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت بالای توسعه اشتغال، تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری نیازمند عملکرد جهادی مسئولان است و باید اقدام اساسی در زمینه رفع بیکاری صورت گیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.