• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه خطوط ریلی موجب کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای شده است

  • کد خبر : 20223
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
توسعه خطوط ریلی موجب کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای شده است
عضو هیئت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه خطوط ریلی به کمتر یک پنجم رسیده و موجب کاهش ۸۰ درصدی تلفات جاده‌ای شده است.
0
(0)
به گزارش خبرنگار ریل نیوز حسین محمدزاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار داشت: افتخار همه ما در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خدمت‌رسانی که مردم شریفی است که جمع کثیری از آنان زائر و مجاور امام رضا(ع) هستند و این مهم بزرگترین مدال افتخار ما است.
وی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته تلفات جاده‌ای بسیارزیادی داشتیم که این میزان با توسعه خطوط ریلی به کمتر یک پنجم رسیده و موجب کاهش ۸۰ درصدی مرگ‌ومیرها در سفرها شده است.
عضو هیئت مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه حمل ک نقل ریلی وظیفه‌ تمام مسئولان ذی‌ربط است، خاطرنشان کرد: در بندهای ۲۵ و ۲۶ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر توسعه خطوط ریلی و افزایش ایمنی سفر تاکید شده است و باید نگاهمان به فرامین معظم‌له یک نگاه دستوری باشد و نه توصیه‌ای، تا اهداف مدنظر ایشان و خواسته تمام مردم است محقق شود.
محمدزاده تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر توسعه‌های واگن‌های باری و مسافری را در کشور داشتیم که بخش عمده‌ای از آن در شرق کشور بوده و در جهت رفع نگرانی در بحث واگن‌های امدادی و توسعه ارتباطات ریلی در سطوح ملی بین‌المللی به‌صورت ویژه تلاش خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: پروژه‌های ریلی بزرگی در کشور در حال اجرا داریم که بخشی از آن‌ها همچون پروژه‌های بافق-جندق و قطار برقی مشهد-تهران جزو پروژه‌های ملی هستند؛ پروژه‌هایی که با افتتاحش رشد قابل توجه مسافران ریلی را به‌همراه دارد.
:

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=20223

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.