• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه پایدار مستلزم امنیت پایدار است/ شهدا ذخایر معنوی کشور هستند

  • کد خبر : 3908
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۰۰
توسعه پایدار مستلزم امنیت پایدار است/ شهدا ذخایر معنوی کشور هستند

0 (0) توسعه پایدار مستلزم امنیت پایدار است/شهدا ذخایر معنوی کشور هستند سرهنگ داود عباس زاده گفت:هیچ توسعه پایداری اتفاق نمی افتد مگربا امنیت پایدار و امنیت پایدار در گرو آمادگی است و این امادگی مصداق کاملی از پدافند غیر عامل است و پدافند غیر عامل تاکید موکد قران است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان […]

0
(0)

توسعه پایدار مستلزم امنیت پایدار است/شهدا ذخایر معنوی کشور هستند

سرهنگ داود عباس زاده گفت:هیچ توسعه پایداری اتفاق نمی افتد مگربا امنیت پایدار و امنیت پایدار در گرو آمادگی است و این امادگی مصداق کاملی از پدافند غیر عامل است و پدافند غیر عامل تاکید موکد قران است.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج راه آهن کشور و مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران راه آهن  در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج حوزه کارمندی شهید بهشتی و درسالن اجتماعات مرکز اموزش اداره کل راه آهن قم با تاکید بر اینکه فعالیت بسیج فقط محدود به برگزاری کارهای فرهنگی نمی شودافزود: بسیجی یعنی فعالیت در همه زمینه ها و کار اصلی آن ورود به مسائل اقتصادی و عمرانی است.
وی عنوان کرد:دشمن از حربه های مختلفی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند و حتی در زمینه ورزش نیز ما شاهد ناتوی دشمن هستیم.
سرهنگ عباس زاده خاطر نشان کرد:کشورصندوق ذخیره ارزی دارد که گاهی اوقات کم و یا زیاد می شود اما یک صندوق معنوی دارد و آن هم شهدا هستند و این ذخیره تمام شدنی نیست به شرطی که ما بتوانیم از آن خوب استفاده کنیم.
وی اذعان کرد: جنگ در بعضی از کشور ها ده روزه بود اما سالها آن را به عنوان نمادی برای خود برگزیده و روی آن مانور می دهند،اما ایران هشت سال درگیر جنگ تمام عیار بود که تمام دنیا بر علیه ان قد علم کرده بودند و ما باید آن را به عنوان نمادی برای مقابله با ناتو دشمنان استفاده کنیم اما متاسفانه الان شاهد تهاجم فرهنگی شدید در جامعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه یادواره شهید را باید به نحو احسنت برگزار کرد، یادآورشد:شهید سراسر انرژی و نشاط است،شهید حرکت روبه جلو است که باید به یک فرهنگ تبدیل شود.یادواره شهید متوقف شدن در سالهای جنگ نیست بلکه مدد گرفتن از ارواح طیبه شهدا و انفاس قدسی شهدا برای حرکت به سوی بالندگی است.
وی در بخش دیگیری از سخنان خود ابراز کرد:تمام هدف دشمن ازچیدن برنامه هایی برای ضربه زدن و نشان دادن نظام ما به صورت نظامی سست ونا کارامد است و ما باید در مقابل، نظام دینی و ولایی را یک نظام استوار و محکم و کارآمد نشان دهیم و اگردر همه جا و در دوران دفاع مقدس پرچم دار بسیجیان بودند در اینجا نیز باید تفکر و فرهنگ بسیجی باشند.
مشاور مدیر عامل راه اهن کشور بیان کرد:منظم ترین افراد،خلاق ترین افراد و عابد ترین و فعالترین افراد باید در بسیجان باشد وکسی که این خصوصیات را ندارد از دایره بسیجی بودن خارج است.
مهندس اعتماد نیز در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند روحیه بسیجی باید در کالبد نظام همواره جاری باشد،گفت: روحیه جهادی و ابادانی از خصوصیات بسیجیان است و این روحیه همواره در جای جای راه آهن در میان کارکنان زحمت کش و متخصص راه اهن به وضوح دیده می شود.
وی افزود:راه آهن در حوزه ی اقتصاد مقاومتی و هم در حوزه توسعه پایدار کشورنقش بسیار ارزنده و مهمی ایفا می کند.
وی با اشاره به مولفه های مهم در حوزه توسعه پایدار خاطر نشان کرد: حمل و نقل ریلی نقش موثر خود را در بحث های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی ایفا کرده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.