• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه گنبدکاووس در گرو اتصال به راه آهن است

  • کد خبر : 26162
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
توسعه گنبدکاووس در گرو اتصال به راه آهن است
آخوندی گفت: توسعه شهر گنبدکاووس مسیر نمی شود مگر اینکه خط راه آهن به گنبد متصل شود و در حوزه تاسیسات فاضلاب، ایجاد کمربندی و تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنیم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از شبستان ، «نبی الله آخوندی» ظهر امروز (سه شنبه ۹ اردیبهشت) در نشست استاندار گلستان با منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان گلستان اظهار کرد: با توجه به رسالت و ماموریت شوراهای اسلامی شهر و روستا استاندار گلستان مشکلات شوراهای اسلامی را پیگیری کنند.

رئیس شورای شهر گنبد کاووس خواستار تحقق ماده ۱۳۶ شد و ادامه داد: باید به سمت یکپارچگی مدیریت شهری پیش برویم.

آخوندی تاکید کرد: در استان گلستان استاندار شان و شخصیت شوراها را رعایت می کند اما باید دستوری صادر شود که روسای دستگاه های اجرایی نیز به جایگاه همکاران ما در شوراهای اسلامی شهر و روستا احترام بگذارند و با آنها برای حل مشکلات مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۹۷ جلسه در شورای اسلامی شهر گنبدکاووس برگزار کردیم و از دل این جلسات ۷۳۵ مصوبه اتفاق افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس افزود: پیگیری زیادی در راستای تحقق مصوبات استانی و ملی نیز از سوی اعضای شورای شهر گنبدکاووس رقم خورده است و تمامی اعضای شورا برای کاهش مشکلات مردم و شهر گنبدکاووس در تلاش هستند.

 
آخوندی به اقدامات شهری در حوزه مدیریت سیل و کرونا اشاره کرد و گفت: در سیل و کرونا کارکردهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را شاهد بودیم  و شوراها بازوی قوی برای دولت به شمار می روند.

 
وی خواستار نشست استاندار گلستان با اعضای شورای های اسلامی شهر گنبدکاووس شد و گفت: در ابعاد فرهنگی و ورزشی اقدامات خوبی در این دوره شورا در گنبدکاووس اتفاق افتاده و اعتقاد داریم توسعه شهر گنبدکاووس مسیر نمی شود مگر اینکه خط راه آهن به گنبد متصل شود و در حوزه تاسیسات فاضلاب، ایجاد کمربندی و تاسیس دانشگاه علوم پزشکی در این شهر اقدام شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.