• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

توضیحات تکمیلی در خصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو

  • کد خبر : 21994
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
توضیحات تکمیلی در خصوص نقص فنی پیش آمده در خط دو مترو
مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از نقص فني پيش آمده در خط دو متروي تهران از شهروندان و مسافران عذر خواهي كرد و گفت: نقص فني يكي از قطارهاي خط 2 كه موجب نارضايتي برخي از مسافران اين خط گرديد و ما در شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تمامي تلاش خود را مي كنيم تا بهترين خدمات رساني را ارائه دهيم.
0
(0)

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت افزود: شرکت به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل‌و‌نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا با برنامه ریزی مناسب بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و در همین راستا امسال نیز توانستیم با همکاری کارشناسان فنی، پرسنل زحمتکش شرکت و همکاری متخصصین داخلی شاهد کاهش فاصله حرکت قطار ها در خطوط ۷ گانه مترو باشیم اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام می دهیم شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۸ در اولین روز هفته با خرابی قطار در خط ۲ روبرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی در محل ایستگاه برای رفع نقص فنی پیش آمده بی‌نتیجه ماند گفت:مجبور به انتقال این قطار به پایانه شدیم واین توقف پانزده دقیقه ای که باعث اختلال در اعزام کل قطارها در خط ۲ شد. این مشکل هنوز به روال عادی برنگشته بود که نقص فنی قطار دیگری در این خط باعث طولانی تر شدن اختلال در سرویس دهی این خط شد که موجب بروز ازدحام جمعیت در تمامی ایستگاه های خط دو و بخصوص سکوی ایستگاه تهران(صادقیه)در خط ۵ گردید.

نوبخت افزود: پرسنل ایستگاه صادقیه مدام مسافران را دعوت به حفظ آرامش می کردند و از نقص فنی پیش آمده از مسافران عذرخواهی کرده و از مسافران می خواستند برای کاهش ازدحام تا رفع نقص فنی در خط ۲ برای رسیدن به مقاصد خود از ایستگاه تقاطعی ارم سبز در خطوط ۴ و۵ استفاده کنند تا از ازدحام جمعیت در ایستگاه های قبل و بعد کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ گونه اختلالی در خط ۵ متروی تهران و حومه نداشتیم و تنها اطلاع رسانی صورت گرفته برای استفاده از ایستگا ه های خط ۴ برای جلوگیری از معطلی شهروندان و مسافران بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21994

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.