• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در ذوب آهن

  • کد خبر : 29046
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲:۰۸
تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر در ذوب آهن
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : روش تولید ذوب آهن به شیوه کوره بلند است و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند، لذا رویکرد این شرکت به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از معدن نامه ؛ رحمت‌الله فیروزی پور نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ، ضمن بازدید از خط تولید بویژه فرایند تولید ریل ملی، با مدیرعامل و دیگر مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

نماینده نطنز و قمصر در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش مسئولین و کارگران ذوب آهن اصفهان جهت تحقق جهش تولید گفت: گزارش های مربوط به این شرکت نشان دهنده توسعه و پیشرفت ذوب آهن اصفهان است و امیدواریم با توجه به بهبود شرایط این شرکت در تامین مواد اولیه که با حمایت وزارتخانه های صمت و رفاه صورت گرفته است، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این مجتمع عظیم صنعتی باشیم.

ذوب آهن اصفهان قلب تپنده صنعت کشور است

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر نیز ، ذوب آهن را قلب تپنده صنعت کشور دانست و گفت : این شرکت با تولید ریل و تامین کامل نیاز کشور به انواع این محصول  ، افتخار بزرگی آفریده است و خوشبختانه دیگر نیازی به واردات ریل نداریم

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29046

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.