• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تکلیف منازل اطراف راه آهن گرمدره مشخص می شود

  • کد خبر : 31686
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
تکلیف منازل اطراف راه آهن گرمدره مشخص می شود
شهردار گرمدره کرج با اشاره به مشکلات طولانی مدت ساکنان اطراف راه آهن تهران – تبریز در محدوده گرمدره ، گفت : این موضوع در نشستی با حضور رییس کل دادگستری استان البرز بررسی و تلاش ها بر تعیین تکلیف این واحدها  است.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا، عباس دادخواه روز پنجشنبه در نشست تبیین برنامه های دهه مبارک فجر و رونمایی از ۱۰ دستگاه خودروی ون در گرمدره بیان داشت : ساکنان این واحدها از مزاحمت ها و آلودگی صوتی قطار راه آهن گلایه دارند که باید تعیین تکلیف شوند.

ساکنان حریم خط ریلی تهران – تبریز در محدوده منطقه گرمدره کرج می گویند که این خط ریلی بدون لحاظ کردن مسایل ایمنی برای ساکنان اطراف آن در گرمدره احداث شده و تاکنون مشکلاتی برای آنان به وجود آورده است.

 حدود ۱۱۰ واحد مسکونی در حریم راه آهن تهران – تبریز  در محدوده گرمدره کرج قرار دارند که در پی شکایت های ساکنان این واحدها تاکنون نشست های مختلفی با  مسوولان فنی و مهندسی استان های تهران و البرز با دعوت شورا و شهرداری گرمدره برگزار شده است.

 شهردار گرمدره اظهار داشت:  چندین سال است که بحث این املاک پیگیری شده اما تا کنون به هیچ نتیجه ای  نرسیده است.

وی بیان داشت:  افرادی که  به عنوان  صاحبان این املاک واقع در حریم راه آهن در گرمدره هستند،  بارها از مسوولان تقاضای رفع مشکلات ناشی از این ریلی داشته اند.

دادخواه گفت:  هر طرحی که در مسیر آن املاک خصوصی وجود دارد باید در زمان شروع به کار موانع را برطرف کند اما  تکلیف ۱۱۰ خانوار واقع در حریم راه آهن گرمدره  هنوز مشخص نشده است.

شهردار گرمدره در بخش دیگری از سخنانش افزود:  اکنون مسوولیت نگهداری بخشی از جاده پرترافیک مخصوص کرج به گرمدره واگذار شده که در این زمینه افزون بر زیباسازی اطراف آن اقداماتی برای روشنایی این جاده به عمل آمده است .

وی بیان داشت:  ایجاد فضای سبز در حاشیه جاده مخصوص کرج ، آسفالت ، مرمت و نگهداری این جاده بخشی از اقدمات شهرداری گرمدره است.

وی  گفت :  برای روشنایی ورودی شهر گرمدره به عنوان پیشانی شرقی استان البرز با شرکت توزیع برق استان تفاهم نامه امضا شده تا ضمن ایجاد روشنایی در جاده مخصوص  محدوده شهر گرمدره مشکل  خاموشی شبانه این مسیر برطرف شود.

دادخواه گفت : شهرداری گرمدره در این زمینه اعتبار یک میلیارد تومانی در اختیار شرکت توزیع برق استان قرار داده است.

حدود ۱۰ پروژه در گرمدره افتتاح و کنلگ زنی می شود

شهردار گرمدره گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر حدود ۱۰ پروژه عمرانی و ورزشی در این شهر افتتاح و گلنگ زنی می شود.

دادخواه گفت : افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه سعادتیه گرمدره ، میدان کوهک و پیست دوچرخه سواری کوهستان  با صرف ۱۰۰ میلیارد تومان از جمله پروژه هایی گشایشی در این شهر است.

همچنین  عملیات ساخت پارک و زمین  چمن مصنوعی ناصریه ، کلنگ زنی پارک  ۱.۵ هکتاری خانواده  و کاشت سه هزاراصله نهال از جمله پروژه هایی ایت که دراین شهر عملیات اجرایی آنها با اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز می شود.

شهردار گرمدره گفت : طی چند روز اخیر ۱۰ هکتار اراضی کشاورزی اطراف این شهر از ساخت وسازهای غیر مجاز پاکسازی شد.

وی بیان داشت : هزینه جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ را در شهر گرمدره بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داده ایم و مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز با سرعت در حال انجام است.

شهر گرمدره با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت  سال ۸۳  به شهر تبدیل شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.